2016. március 4., péntek

Szaktanári intő házi feladat elmulasztásáért...

Plázázni voltam P-val egyik este...na igen a fotó óta eltelt pár év,de a filling ugyanaz P-nál....
Másnapra nem lett kész az angol házifeladtata.Írásbeli intőt kapott érte.
Aláírtam de kissé viccesnek találtam,hogy ezért...de a Tanár jogait tiszteletben tartva elnézést kértem a gyerektől,hogy nevettem a beíráson.
Nálunk a családban egészen más zajlik,fontossági sorrendek.
Vannak tiltások,van feladatkiosztás.
És van hibázás,van mulasztás.
Szólunk egymásnak:pótold légyszi,szeretném.Pl határidőt szabva,vagy míg kisebbek voltak:egy,kettő,három...
Nos,a gyerekemmel voltam,mert szerda volt.nem volt edzés éppen.El tudott velem jönni.Kapott 3 tavaszi nadrágot és egy nőcis pólót.Választhatott péksütit,mert M nem volt velünk,ez a csajos nap kiváltsága.Láttam rajta,hogy jólesett neki,hogy csak vele vagyok.Beszélgettünk.Hasznos dolgokról.
És az egészet odavágta egy írásbeli szaktanári intő.

Elmondja a gyerek más azért se kap ha órán telefonozik,ha nem jár be órára,vagy nincs felszerelése..

Stresszeljük csak a felnövekvő társadalmat.
Biztosan táptalaj egy kis betegségnek..mert nincs elég.

Zajlik az élet nálunk.
Persze némi szankció lesz:kötelező leckebemutatás a kiváló bizi ellenére és tolltartóellenőrzés.
Ja és mégegy:bejelentkeztem fogadóórára és megpróbálok 10 percet kérni,hogy általában a gyerekek érdekeiről is tudjak beszélni.
Már nem érdekel a szaktanári intő,ezt szóba se hozom.Egész más miatt állok ki a gyerekek mellett:)

Mindeközben M cukrai nagyjából jók.
Reggel szódabikarbóna-citrom egyvelegét issza,Varga-gomba és D-vitamin+c-vitamin.Mindennapos.

Azért néha iktassunk be pláza-napokat a gyereknek ha azt szereti.Legyen a Szülővel a gyerek!!!!Vele fizetem a csekkeket,vele vásárolok,vele nézem meg mennyibe kerül egy étkezőszék,és igen válassza ki a ruháját,hogy mibe jár tavasszal.Ízlése formálódik és énképe.Ha néha elmarad egy házifeladat..Belefér.

És elmeséltem neki,hogy én a munkahelyemen mit felejtettem el és galibát okoztam.Mert hibázunk:)))Emberek vagyunk.

Már régen főzöcskéztem diab-újítás tekintetében.Tonhalkrémet szeretnék piritós kenyérre.
Kevesebben olvasnak már..lehet sok értelme nincs,hogy írkálok..de magamnak jó...így nem hagyom abba...hisz nem célom az olvasottság statisztikai számának megosztása.

Éjjeleztem ma is..érzékelhető???
Nem nyafogok,nem említem igazán hányadik éjjel ébredek óracsörgésre...
Ha edzésnap van kontroll kell éjjel is.Nem tehetek mást.Néha lefejelem az előszobában a beépített szekrényt mert előbb kanyarodok a sötétben,de ezen kívül semmiféle változás nem történik.
Ezért is nem ismerkedem,nem férne már bele az életembe egy kapcsolat is...Fizikálisan,és időben sem nagyon.:(Bizony.

Vércukorra figyelni!!!Étkezés és mozgás.Én sem csak mondom ám,tényleg így járok el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése