2016. március 23., szerda

Megérzés!

Rövid leszek,kimért és nőies:)

Megérzésből felhívom a Doktornőt...pénteken akkor hányra jelentjünk meg a klinikán bentfekvésre,inzulinátállításra.
Nos,válasz:
"az lehetetlen,húsvétkor maguk nem jönnek inzulinátállításra Anya"
De Doktornő a zárójelentésről olvasom.A kontroll pedig ápr.22.
Percek a telefonban.

Elnéztem.Elnézést-hangzik el.

Nos,szabit kivettem.nagyi iderendelve,Inzut már nem irattam fel mondván úgyis másik kell majd péntektől,1 ampulla van még.....kaja úgy vásárolva,hogy P-nak és Nagyinak,én ingajáratban menet közben pogácsán éltem volna:)

B-terv lépett életbe.

M-nal közöltem.Nem tudta örüljön-e vagy sem.
Nagyit hívtam.
És töröm a buksim mire használjam a szabimat...bár tavaszi szünet,...

Most ha nem telefonálok reggel 8-ra-mivel mi eminensek vagyunk-ott állnánk pénteken a Dioabetológián..és.........cuccal a kezünkben várnánk...amíg hazafordítanak bennünket Húsvétolni.


A múltkor nem az az Inzulin volt az orvosi javaslaton amit M szúr-szóltam..nagy elnézések közepette...hát elnéztem én is a dolgot a Doktornőnek.Most egy kerek hónap íródott el....
A bizalmam picit inog.nem picit.
Nem csokiadagról beszélünk vagy egy lemondott randiról:)

Mérges vagyok.

B-terv elindult.
No komment.
Mindenki azt egyen amit akar,mert most én is.....becsokizok.Vércukor ide vagy oda:)))))

1 megjegyzés: