2019. augusztus 8., csütörtök

Cafeteria nyaralás-Zalakaros Napfény Hotel

Cafeteria nyaralásunk:bizonyos összeg állt rendelkezésünkre.De!Ettől izgalmas😊

Picit csapongok a képek nem a sorrendiség ütemében következnek.

A hely ⭐⭐⭐-os de❤👍minden kitűnő  volt.Tiszta,segítőkészek,több hotel adta lehetőség:sport ping-pong,darts,csocsó,fitness terem,xbox terem,biciklikölcsönzés,...panorama-étterem,welness,fürdéslehetőség,jakuzzi,hidro masszázs,infra szauna,finn szauna,só szoba,játszó szoba gyerekeknek.

A KAMASZOKKAL nyaralást próbáld ki kedves Olvasó😉izgi😀😊☺😂

A hely szép!










Sweet-mosoly az érkezéskor.

A fürdőszobai fogadtatás!

Busszal utaztunk.Diabetes te drága!!!Kihasználtuk a "fogyi-kártya"(bocsánat)90%-át.Hát diabetes 1x kiakadtam bizony.Hazafele buszmegálló M nak szüksége van....De jön a busz....bokor van de....sehol lehetőség.Buszra fel...buszvezetőnek jeleztem....a következő megállóban megoldást nyert a dolog.200 km autópályán utána..kiállás nincs.Szeretlek diabetes❤.

A Hotel👑

A félpanzió 10-es skálán 9-es.Hogy miért veszített 1 pontot?A vacsikor szervirozott ital iszonyú drága volt!!!!

A só szobába csak én élvezkedtem.😊





Közben jelezték megérkezett az üdvözlőlap a Célállomásra Zalakarosról.Mint aki tud olvasni a sorok között tudja:számomra fontos személy nem utazott most velünk❤de sweet-gondolataimban ott volt!










A só a fényterápia mentálisan feltöltött❤


A gasztronómia magas fokú volt.Látványra is,ízvilágra is.Ha valaki nagyon akart volna egész egészséges  tányérokat tudott volna összerakni.M sem igazán erre törekedett.Szuper jól szúrta a Humalogot❤👍

Én mindenből igyekeztem picit enni.Isteni ízharmónia kíséretében.


Közben elkészült a 2012-2019 es régen és most fotóm.A régebbi Balatonbogláron a mostani Zalakaroson készült.

A strandon a lángos isteni finom volt de nem tudtam megenni az egészet.Nem jégkrémeztünk nem nasiztunk....csak a lángos és egy-egy üditő M nak sör.Diabeteshez szokott kis csapat.Hazafele ettünk egy kisebb jégkrémet..hűsítőként.

A csúszdák...nos vércukorcsökkentő 3.2😉Mondjuk M és P ki is használja az összes csúszási lehetőséget!!!!

Játék a kristálycukorral.M keze😊De régen láttam élőben kristálycukrot!!!!


A kamaszaim incognitos fotója(ezért talán nem kapok ki)

A strand hatalmas....szép...klassz!

A büfé reggeli félpanziós ellátásban👍



Amikor lehetett ment a mozgás!!!








Xbox.Érdekes terület nekem.M nal voltam csak.Élmény volt.



Az ebédeket éttermekben oldottuk meg.Nagyon jól lehet lakni.(kell ezt mindenáron???)




A finn szaunát csak éb szerettem.Isteni!!!

A gyerekeim vizicsibék.Már nem kellett felügyelet.Izgalmas 2 kamasszal nyaralni.

Persze amikor lehetett én is vizes lettem!

Olvastam is.(jóga)

Készitettem unalmas perceimben jó kis nyaralós selfieket.


Az  étterem-részlet.

A család.❤

Esti-😉

Ők is mozogtak csak már fotózni nem engedik magukat!!!



Jó lehetőség a Hotel részéről a biciklikölcsönzés!!!M-nal ki is használtuk!!!


Panna cotta.❤

A welness részleg csodaklassz volt!!

Ennyi cuccal...busszal...cafeteria kártyával...némi kp -val is lehet nyaralni😇😊☺.
Ja és kell is nyaralni!!!!
A kisebb gyerekek a tapasztalás miatt...a nagyobbak pedig a szerzett tapasztalások felhasználásáért.Sokminden van 1-1 nyaralásban.Egy szobában a család😉.

Voltak sztorik.
A leg:
Fél 8 ig van welness és zár...elhagyod a welness részleget...egy hosszú erre-arra kanyargó folyosón át.M lemarad mert telózik....P és én előre mentünk.P nak ötlete nyomán..ijesszük meg M-t.Elbújtunk a folyosóval derékszöget bezáró fitness terem ajtajába.Vártunk."mi lesz ha nem M jön????"-kérdeztem.De megbeszéltük minden esetben ugrunk wáááá ill búúú😉😂😁.Hallottuk M vizes papucsát slattyogni...közeledett a hang lassan.Jelet adtunk egymásnak és ugrás!!!!Wááá-Búúu...

Igenám

De

...

Nem M volt előttünk.Egy család.Egy 5 év körüli fiú egy anya akik halálra rémültek a vizes-törülközős vadidegenektől akik a semmiből kiugrottak.És egy nagymama aki csak annyit mondott:"én is megijedtem".
Aztán lefagyás pár mp re és mi hárman sírós-nevetős nevetésben törtünk ki😂😂😂persze elnézést kértünk és mi magunk is meglepődtünk hogy igy sült el a dolog...

M a család mögött...telózva.Nem ijedt meg😁csak rajtunk nevetett mit művelünk mi ketten.

Hát "Búúu-család"-nak neveztük el őket.Persze reggel a büfé-reggelinél összetalálkoztunk.Sok beugró fal található az étteremben😂😂😂😂😂😂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése