2019. augusztus 14., szerda

Kényszer-szabinap,a Gyerekek elutaztak

Ma kényszer szabinapot kaptam,mert a munkáltatóm így döntött.Olyan nagyon nem lázadoztam.Hozzuk ki a napból a legjobbat!Megtaláltam pl egy régi vágyam tárgyát,egy sárkányrepülőt.Azt hiszem elég erős késztetésem lett,hogy végre ne csak zacskójában porosodjon...

Portfólió írásra mindig ideális nap egy kényszer-szabinap....Bárcsak a végén kapott %-ot látnám már...

A hőségben megszenvedtem az írással,a gondolatokkal,mi sem ideálisabb a kényszerszabiban mint a portfólió írás.A nyár legjobb napjai:)))És mellette persze pihenek,egy gyors kínai a 💓-mel és máris okosító gondolatok íródnak.....
A Gyerekek ma már megint útrakeltek 5 napra...a bőrönd tartalma éppen mosásra került és gyors átvasalás után újra csomagolás kezdődött.2 nap Hőgyész a Nagyinál/Dédinél és irány Siklós a Nővéremmel és G-ral:)

Élni tudni kell!!!
Már egyedül utaznak,ja és a diabetes is ment Velük!

Nagy diabos összecuccolás már nem történik.Nagyinak is mondtam,hogy lazán kezelje az ételeket.Igazán már szemre tudjuk miben mennyi ch van...M meg úgyis megeszi amit megkíván a szeme,úgyhogy a Humalog majd dolgozik ha szükséges.
Szemészeti kontroll vizsgálaton rendben találtak mindent.
Nekem végre sikerül a szemműtétem,amit évek óta halogatok.Amint aktuális lesz írok róla!

Este tervezek egy itthoni jógát,levezetésképp,hogy az agyi munka után legyen mentális ráhangolódásom is.
És a kényszer szabinapba amit lehetett beletettem.
Holnaptól meg indul a munka,reggel 6 órás vagyok....😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése