2019. augusztus 28., szerda

Kesze-kusza napok


Na most leszek kesze-kusza...a képek is mutatják van minden jövés-menés,ez-az az életünkben.Nővérem blogján látom mennyire tudatosan tud élni,dobozolni 2 napra magának ételt.Nem.Én nem tudok ilyet!Képtelenség.Van,hogy a 2 kamaszt futtában érem utol,vagy neten és kaptam listát M-tól,hogy mit visz Debrecenbe kosárlabda gálára.Így nehéz a tudatosság...A nap lemegy mire hazaérek...nálam is beindult a beszoktatásos,kicsik magamhoz szoktatása projekt az oviban:)

Este néha belefér egy kis relax.Ez jó!

És a tervek...de erről később:)

És a fejemben rendet kell tenni.A saját gyerekeim jó adottságokkal mentek oviba,picit lejjebb kell tennem a szintet,hogy működni tudjak a mai világban.Mert sajnos nincs meg a szint....a mai Kicsiknek a mesekönyv sem ismeretes...(a képen P látható majdnem 3 évesen)

És igen,a kesze-kuszaságban én is össze-vissza eszek....Ez egy kb 8 éves kép....Karfiollal.lehet követnem kéne ezt a példát....M cukrát alig tudom követni.Ma voltam a háziorvosnál laborba beutalót kérni és a diabetológiára is.Esedékes az első felnőtt diab kontroll...Kíváncsi vagyok mi lesz!

És várom a hétvégéket,mert akkor én is valaki szemében tündökölhetek:)

És,hogy bírjam a heti ez-az terheket nem árt egy kád-welness:)

Talán csökken a hőmérséklet keddtől és a vércukrok is barátibbak lesznek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése