2019. szeptember 22., vasárnap

Tervezett étkezés melletti programozós hétvége

Természetben töltöttem a hétvége nagy részét...A gyerekeknek a hátország biztosítva volt,az étkezések már pénteken tervezetten papír alapon feljegyezve,vásárlás is tervezett volt.M nagyjából nem is volt otthon a hétvégén,így annyira nem a ch-számolást kellett szem előtt tartani.


Inkább a jó időt kihasználva a természetben voltam Kedvesemmel.Maga a természet adta lehetőségek láttán jó,kellemes hétvége volt!


A séták során rengeteget lépkedünk és van,hogy már a séta is "sok",annyit megyünk egy hétvége alatt!😊


Beton-fotel is akad a belvárosban,távol a civilizációtól!

A játékosság még 40 éves kor felett is jólesik😉




Az Árnyék-ember mindenhol ott van!


Gyönyörű időnk volt!!!



A Pálvölgyi Barlangban is eltöltöttünk egy kis időt....egy órás túrán is részt vettünk!

A mélység érzékelhető!!!

A csodák látható(a)k!

A hőmérséklet érezhető!

A cseppkövek csodálatosak!!!

A részvétel meg tervezett.Én már hónapokkal ezelőtt is vágyódtam barlangba..hát MOST teljesült💓🙏



A sajt a fejünk felett..és igazán a termál víz formálta ilyenre....Hihetetlen!Cseppkő-lyukas sajt.

Az óriási csarnokok és a mélység a sok információ lenyűgözött bennünket!

A levegő oly tiszta,hogy 1 heti port tisztított ki a tüdőnkből az egy órás séta!!!🙏

A kávét cukorkával szervírozták.A cukrot én nem ettem meg💓A kávét édesítőszerrel ittam/ittuk.

Az étkezéseket az otthonunkban bonyolítottuk le,és megállapítottuk,hogy nem igazán kellett volna a több fogásból bőségesen ennünk.Még jó,hogy rengeteg séta volt a hétvége folyamán!
Maradék étel is van a hűtőben és holnapra nem kell főzzek.🙏M-nak pedig előre főztem ch-számolt ételt,most picit így könnyebben indul a hétvége utáni hét első napja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése