2019. november 14., csütörtök

Nincs túlbonyolítás

                                                   Csízz.Megjött a M közgyógy kártyája!!!

Alig van idő valamire...
Holnap szalagavató...
Ma feltöltöttem a portfóliót, segítséget kértem és kaptam is ehhez🙏-már-már az összeomlás szélén álltam ezzel kapcsolatosan.
De decemberi határidővel van egy önértékelésem is,ami negyednyi portfóliós ezzel-azzal jár,de meg kell csinálni...azaz nem dőlhetek hátra,hanem....munka van!
Lényegében nem tudom hogy bírom de még...a reggeli fotóm ez amit ide feltöltöttem,nagy baj nem lehet bár....a nem alvások picit kizökkenetenek a napi ritmusból és tudjuk,nem jól hat a szervek működésére sem ez!

M cukra is érzi a feszített tempót,de nincs nyafogás,ő csinálja és megint azt tudom mondani nagyonszuperülboldoguladiabbal!💓🙏-éppen bekeverte azaz mixelte az előbb a szalagavatós party alkoholmixeit:)-pár éve még ezt elképzelhetetlennek tartottam.Bizony-bizony megnőnek a diabos gyerekek is és egyszercsak.....felnőttek lesznek....

Amire még nagyon készülünk:családi nagy asztalos ebédre vagyunk hivatalosak.Dédimama 90 éves születésnapjára megyünk 23-án vidékre.Torta rendelve lesz,diabos sütemény is készül külön,és az ételek is 2 személyes tálak lesznek.Egy étteremben lesz megtartva.Az év legcsodálatosabb napja lesz ez!!!!💓

P a továbbtanulás miatt néha változóan érdekes kedvében van,de vannak dolgok amik motiválják,többek között ez az utazás is!

Sweetmami bizony pénzt ad gyakran a gyerekeinek,hogy "oldd meg magad ebéd" van...mert egyszerűen képtelen vagyok a sok teendő mellett belesűríteni egy főzést a napba,ami vásárlással is járna.Tehát az élet nem egyszerű.Ha pedig nem bonyolítjuk még agyon a dolgokat,akkor még talán élhető napok elé is nézhetünk!
Hát legyen így😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése