2019. november 26., kedd

Véglegesített labilitás:)

A portfólióm lezártam.

Nyáron 41 fokban sok-sok kávéval és egyébbel kezdtem neki.6 hónapon át tartott...de megírtam.
Most ledöntött a lábamról a betegség...az immunrendszerem beadta a kulcsot a portfólió lezárása után....

De!Ugyanúgy főznöm kell napi szinten.P "S"jelzésű laboreredménye elég jó lett a vashiány az viszont kimutatott.Ezek szerint leginkább lelki eredetű az ok...-gondolom én.csütörtökön lesz egy megjelenés a háziorvosnál.

M cukra indokolatlanul magasra szökik.Benne is lappang még a nátha,a gyulladás is simán okozhatja a magasabb cukrokat....Áldásos diabetes!Pénteken Bécsbe utazik M és a diabetes megy vele:)

Kb ilyen állapotban vagyok mint a Télapó:))))Igyekszem,de még nem vagyok kész mindennel:))))-és hamarosan karácsony....azt hiszem nyugisra veszem a figurát és rendelek magunknak péntekre egy mozi jegyet a Múlt Karácsony c.filmre😉(az nem hízlal!!!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése