2019. november 11., hétfő

เพลงสปาผ่อนคลาย Relaxing Music & Soft Rain

...
Ma M vitte a Heim Pálba P-át...
A M segít ki mindenben amiben én most nem tudok részt venni.(dolgozom minden percben-nincs már szabadságom-,és portfóliózom)-meg mellette minden mást is csinálok ami persze ebben az időszakban esedékes!
És meglepő de M teljesít.Nem kérdez,szerencsétlenkedik hogy mit hogyan,hanem :cselekszik.És jól!
Felnőtt lett,a betegsége kapcsán már óriási rutint szerzett sok területen az életben.
Nekem egy plusz segítség Ő.
Rendben van P-nem lett komoly baj,de a lélek megnyugszik ha orvosilag is ezt alátámasztják!🙏

Pörgés van itthon,suliban,munkahelyen,hétköznapokon,hétvégén.Most nincs megállás...Szalagavatóval zárul a hét amit közvetlen táncverseny követ és az éjjeli táncverseny utáni pár órára rá kelek a reggeli jóga órámra,éjjel portfóliót javítok,korrigálok,feltöltök és megpróbálok még energiát nyerni valahonnan a másnapokra..Pl ezzel a zenével amit ide feltöltöttem:)
Én nagyon szeretem,relaxál,feltölt,csodaszép!💓

És most e-portfolio felületre lépek,még nincs késő 20 óra...elvégeztem a mosogatást,2 féle ételt főztem és ma fél 6-ig dolgoztam...Szerencse,hogy 2 halam van akiket nem kell vinni sétáltatni,mert most nagyon mellőzöttek lennének az állataim,ha mégis le kéne őket vinni!A 2 hal pedig még jó hatással is van rám,szépek!

A Közgyógy kártya még nem érkezett meg...11-e van.7-én lejárt....hogy valami diabosságot is írjak.Naná,hogy van izgalom!...De...várom a csodát!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése