2019. november 18., hétfő

Ez-az

Szalagavató....M ballagni fog..és más irányt vesz az élete....Jól bírta a cuki is a napot-pedig hosszú volt.Némi diabos egyeztetés volt közöttünk étkezés terén,de minden mást a M oldott meg.Sőt az esti partit is,ahol azért nem teáztak a fiatalok:))))Az osztálytáncok nagyon jók voltak!!!!!


Kitettek magukért a fiúk!

Közben elveszítettük a Család Macskáját:Cicmót....😔💓

Pici bűnözés is belefért a hétvégébe.Kalória érték megjelöléssel lehet rendelni a kávékat a Cafe Frei-ben.


Nekem pici én-idő is belefért a vasárnapba....

Szombat estére jutott P táncversenye.....


 Dédimama közben 90 éves lett 15-én!!!!💓🙏


Boldog születésnapot Dédimama!!!!
Szombaton utazás vidékre,a szülinapot méltón ünnepeljük meg...nagy asztalt körbeülve,étteremben.Nagyon várjuk már!!!Külön diabos menüt nem rendeltünk.A sütemények között lesz diabetikus is!
És közben véglegesítettem a portfóliót....
Lényegében ezzel párhuzamosan fut egy másik dokumentáció elkészítése nekem,az önértékelés....
Nincs unatkozás,most zombi-üzemmódban vagyok.És így elég jól veszem az akadályokat.😇


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése