2020. január 31., péntek

#konyhanélkülihétvégét#hírdetek:)

P 14 éves lett.Ez még az ő keze úgy 4 évesen?!💓

Pl ez a héten akkor volt mikor ki kellett tölteni P felvételi lapját melyik sulikat jelöli meg:)

Ez a képkocka többször be-bevillant-még hét elején is..és eljött:)))))
Kinézve az ablakon a héten láttam csodálatosságot!!!!🙏
Alakulok e téren!!!😉


Némi humort is találtam a világhálón...

Nagyjából még ezer féle más is történt a héten velem...de energiaszintem a nulla szint felé kezd közeledni így azt hiszem vár rám a töltődés,a hétvége,a megérdemelt pihenés....
A gyerekek is sokfelé lesznek a hétvégén,egyeztettem velük mikor ki hol lesz...Így indítsuk a hétvégét.
M egy 18.szülinapot ünneplő kedves Lánynál💓 van meglepetés bulin,a bulit M szervezete:)Gondolni lehet mennyi minden szól majd a diabosság mellett!!!!!(étel,ital terén!)
No de...a felnőttek világa megédesíti a mindennapokat és a tudatosság felé sarkall:))))M vitte magával a diabetest!

Rendben döntöttem:utazunk!😊

Konyha nélküli hétvégét!#konyhanélkülihétvégét#hírdetek:)Ki tart velem?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése