2020. január 1., szerda

Sweetmamiság mint jelző

Találtam egy cikket a facebookon.Elég jó írás!És itt láttam meg mennyit alakult a Sweetmami blog is.A kamaszság hozott ezt-azt a blog életében.Át kellett alakítani,a fotózást mérsékelni,azaz a gyerekekről fotózást:)))https://www.momwithfive.com/hu/2019/11/19/online-kozosseg-jelenlet-felelosseg-szuloseg/?fbclid=IwAR0HzVahDZHVrRUxplLfRY4a7cjz3BNs5feN8AD24HlzZjte5KtZ4wR3Clg.Nekem a blog immáron majdnem 7 éve egy terápiának indult,mert nem voltam képes elfogadni azt ami M-nal történt...Kiírtam magamból,ételeket posztoltam és a nehézségeket "tudósítottam".
Lettek Sweetmami olvasók és lettek olyanok akik csak hébe-hóba olvasnak és olvastak és lettek akiket igazán nem hat meg mi is történik velünk:))))
Mára vannak akik rendszeresen követnek(nekik szólok leginkább)-és vannak akik most csatlakoznak...
Látható íve van annak,hogy a a diabetes jön velünk....nem múlik el-ahogy ezt hittem még a kezdetek kezdetén-és bizony a kamasz is képes vele együtt élni-mert nem tehet mást.A kamasz,aki közben felnőtté vált,saját döntésekkel,kialakítandó élettérrel....
A diabetes kapcsán sok minden megváltozott...
Embereket ismertünk meg,az orvoslásba betekintést kaptunk-nem kevés tapasztalatra szert téve-és igazán egy dologra megtanított-engem biztosan-ÁTÉRTÉKELNI AZ ÉLETÜNKET ÉS MEGLÁTNI MI A FONTOS ÉS MI A NEM FONTOS.EGY ÉLETÜNK VAN ÉS AZZAL JÓL KELL BÁNNI.ÉS HÁLÁVAL TARTOZUNK MINDAZÉRT AMI MEGADATIK!!!!!A SZERETET EREJE ÓRIÁSI!

Az étkezésen sok minden múlik!
Környezetem is fertőzöm ezzel-azzal és sweetmamiságom-mal élve ezt meg is tartom,azt érzem legalább a figyelmet fel kell hívnom arra,hogy mit eszünk,hogyan és miért...a szerv óra fontossága figyelembevételével.
Néha mint egy Űrlény,aki más bolygóról jött-így érzem magam ha valamit közvetíteni akarok,de mára már annyira beépült ez a sweetmamiság a személyiségembe,hogy minden zavarom lekűzdésével ki merek állni a mondataimért!😊Megnyugodtam,kialakultam,elfogadtam dolgokat és megkűzdöttem mindazért ami most van és megadatik nekem/nekünk.
                         
https://www.youtube.com/watch?v=pRAezlFcDwc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése