2023. július 17., hétfő

Indulások-érkezések

"Én vagyok Gombos Edina"-itt-ott tudósításaimmal....😉-ez itt éppen a mohácsi-Duna part.

Anyukámnál Mohácson.
L. vitt kocsival,kényelmes volt,légkondi volt,Úrinő lehettem🙏.

Duna -parton Mohácson és a rollerezés...ami kalandosra sikerült,merthogy szinte Busó-járás hangulat uralkodott kb annyi emberrel mint akkor,ugyanis Halfőző verseny volt a városban...így kevésbé volt az a csendes,nyugis város mint amire vágytunk Pest után.

Az úton mindig megállunk egy finom kávé-sütire.
De ez Zombán a Kávéműhelyben...isteni igazán!


Aztán már Budapest Anyut is hoztuk most.💝

A hatodik emeleten sem hagyhattuk ki az esti beszélgetést.

Elvittem anyut a Frei Cafe-ba.
Kicsi limonádé értetlenkedés volt....mert egyáltalán nem ilyen ízt rendeltem,de végül megoldódott ez is....

És aztán este pici késéssel,de leszállt a repülő....



És hazaértek a gyerekek a kalandról az élményről és büszke vagyok rájuk amiért ezt így ketten,teljesen egyedül levezényelték!

Na persze a Riviéra...


Jó újra együtt...és nem árt néha kitekinteni mi van a nagyvilágban.

A ch tekintetében sok séta volt,a gyerekeknek pedig elmondhatatlan lépés a lépésszámlálón,bejárták a környéket rendesen.

Megjegyzem:Gombos Edinaként szívesen tudósítanék mondjuk....Milánóból😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése