2023. július 4., kedd

SzabadságON

Mától vagyok szabadságon.
Nagyon-nagyon hosszú év volt ez a munkában.
Már azt hittem nem jön el a szabinap kezdete...
Most már kellett,mert náthás is lettem,gyengült az immunrendszerem rendesen,ez már a végkifejlet volt az utolsó 2 hétben.

A pszichológusnál 2 alkalommal jártam....
Jó döntés volt,bár tisztában vagyok vele az csak egy hely ahol beszélhetek-ott meghallgatnak 45 percben mert ez a munkája,de alapból a problémák megoldása egyedül az én feladatom lesz!




 És a másik nagyon erős kapocs nekem a HIT.
.Erre teszek fel mindent.






Most várom a futárt aki hozza az ebédmegrendelést.

Tudod milyen ez nekem?

Na nekem ez a szabadság!

Nem kell főzzek 2 hétig,legalábbis most így a pénzemért cserébe ezt a szolgáltatást kértük/3 fő.

Megyek majd boltba,de talán nem lesz annyi idő mert alapanyagok töredékét kell megvennem csak időben nem lesz az sok és így a pánik rohamok talán minimálisra csökkenek.Itthon kértem mindenkitől amit rendelt egye meg mert kidobni meg.....nagyon drága lenne!


14 éve még más nyarak voltak,ma már örülök ha a bejáratnál látom a cipőjüket,hogy este itthon vannak😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése