2023. augusztus 22., kedd

Lábápolás szakszerűen

Pedikűr.Gyógypedikűr.
Kell.
És még nem én vagyok a cukorbeteg a családban.
Persze M-t is rábeszéltem egy-egy kezelésre és néha szokott szólni,hogy kérhetek neki is időpontot.És ez jó,mert a lábápolás nagyon alap a diabetesben,de amúgy is!!!

Nekem visszatérő minden problémám van a körmeimmel így csak szakember tud rajta segíteni,nekem ez olyan hogy kötelező havonta egyszer rendbetenni,mert fáj és a talpamon szinte járni sem tudok a 4.héten a bőrkeményedések okozta fájdalomtól.

Már dolgozom,már van izgalom és elindult az év,nem részletezem,hagyjuk...nem érdemes....megoldásokra törekszem,soha,de soha nem lesz jobb ez a munkakör,a körülmény és a velejárók!

Holnap Atletikai VB a Regőczi Alapítvány jóvoltából🙏

A meleg milyen cukikat produkálhat el sem tudom képzelni....

Kitartást minden Érintettnek!🙏-diabetes nélkül is pokoli ez a hőség!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése