2023. augusztus 28., hétfő

Úticél:Milánó

Nem.Nem ilyen idilli,de már van közöm még nincs 3 éves gyerekekhez,amúgy nagycsoportom van,mennek iskolába-6-7 évesek-de ne kérdezd miért van ez akkor így...Még nincsenek 3 évesek akik érkeznek hozzánk!!!!

Státusztörvény,őrület és szerintem ez is az,hogy ezt így szakmailag is engedik.Én hátradőlök és teszem a dolgom,azt hiszem a minimálra törekedve,mert ezt ilyen üzemmódban nem lehet másképpen!A szülő érzése más kérdés,már az oktatásban-nevelésben nincs kérdés,csak szabályok vannak,számok és statisztika,mekkora jó a csoport 20 fölötti számmal tud indulni,de így????
Szerintem óriási szakmai baki,de utasítást kaptam,mint a jó katona teljesítem a rám bízott parancsot.

A meleget alig birom,nekem megváltás lesz még a 10 fok csökkenése is hirtelen....Ezt alig lehet bírni!
Jópár éve...A kép milyen idilli....Pedig itt ezt a napot nem töltöttük együtt,mert csak a hajónál találkoztunk amire szólt a jegyünk.Tehát a fotók egy pillanata  nem biztos,hogy a jelent mutatja,lehet egggészen más  van   a háttérben.Gondolnád?

Most se találkozunk sokat,huhh mennyire nem.
Van tervben egy Milánós repülőutunk,végülis jó lenne Tihanyt kiradirozni egy klassz Milánói 2 nappal,de van kisebb probléma.A brüsszeli pénz nem akar megérkezni,így a repülőnk addig a hangárban marad.De én boldog lennék ha együtt tudnánk lenni picit és az utazás nagyon jó alkalom erre.Bécsben is elvoltunk,na de Milánó lenne a fő úticél most😊

Amíg álmodozom már kivettem a hűtőből a húst és a húsmentesre is gondolva már átkomponáltam az ételt,hogy így is úgy is jó legyen és megyek megfőzöm a holnapi menüt.Kint a konyhában 30 fok van,igggazán élményfőzőshowban lesz részem😎




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése