2023. augusztus 16., szerda

Rend,a lakástuning végefelé

A rend a rendszerezés,a környezet ami körbevesz is fél gyógyulás.
És elmondható ez a konyhai szekrényekre is.
Nem is tudom hol kezdjem.
Talán ott,hogy volt rengeteg szabadidőm,ami évközben nem jellemző ebben a formában.
Lelkem nagyon káoszos.
Pótcselekvésre sem volt rossz a 2 hónapos lakástuning.
Vlogokra találtam amik motiváltak egyrészt ötlettel,másrészt ha ők meg tudják csinálni én miért nem?

Lett volna még 2 tároló az IKEÁBÓL a bútorhitelhez csapva,mert miért ne lenne hitelem????

De sajnos addig aludtam rá,míg készlethiány adódott abből a tipusból.
Így jöhetett a dobozolás és most sarokban várják,mikor kerülhetnek majd a végleges helyükre a dolgok.

Nem tudom megmondani mennyi kukazsákot teleraktam a 2 hónap alatt ezzel-azzal,lommal,nem használt,felhalmozott -ságokkal.A lélek is nyugszik,meg nem nyugszik,de a káoszból érezhető rend látszódik és ez kihat,de még mennyire az ember napjaira.

Picit kényszeresség is ez nálam,de ám legyen,ha már koffein sincs,mert 73 pulzust kreált nekem egyik nap és nem tudtam miért vagyok annyira rosszul.

A konyhai szekrényben viszont felfedeztem,hogy M nem eszi a cukormentes nasikat,egyáltalán nem fogy el.Nem is kell vennem ilyeneket.Nem eszi.Leginkább azt eszi mint általában mindenki,de mértéket tartva és napi 2x-i étkezése van,ahogy én látom.Az Inzulint jól számolja ki hozzá és talán ez valamiféle összhangot eredményez.Egyébként fogalmam sincs a mai világban mi az egészséges étel és mi nem az!

Holnap beugrom dolgozni önkéntesként,picit besegítek,de nincs is ezzel baj,hangolódjunk már az évkezdésre😎-és legalább addig sem pakolászok,szanálok😉


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése