2023. augusztus 15., kedd

Pszicho-analizisek napja

Ez életem egyik nagyon finom ebédje volt...Még a gyerekekkel és Anyukámmal voltunk Esztergomban.
/Amikor még gyerekek voltak és hajlandóak voltak családdal programozni😎/

Nem volt olcsó a 4 ebéd annakidején.Azóta már van ott egy szállás is,igazi luxus...
Na ne is álmodozzunk nézzük a relaitásokat.

Ma megvolt reggel a heti pszichológus,"terápia" lett a vége....még megyek tovább is...sajnos kell.Amikor találsz jó szakembert és valamilyen szinten kordába tartja a pánikot és valamilyen szinten átsegít a nehézségeken...az nagyon sokat tud jelenteni!!!!!Ha idősödsz is jöhet olyan élethelyzet amikor segítség kell.Az jó ha felismered és mersz segítséget kérni!Én ezt tettem.Először falakba ütköztem.De tudtam,hogy mindig a megoldásokra törekszünk és nem a feladás az én erősségem.Így akadtam a lehetőséghez,és éltem vele.Környezetemben van még pár Ismerősöm aki szintén kér pszichológusi megsegítést.Annak idején mikor kezdődött a Diabetes-jajjj ez olyan mikor kezdődött a Covid😓....-is állítom hogy kéne gyerekeknek/felnőtteknek is egy alapozó pszicológussal konzultálva,kinek kevesebb kinek több idejét venné igénybe.Én annak idején azt hittem Dunába ugrok,mert valószínű én az vagyok akinek a több idő lenne erre esedékes.nem volt ilyenre mód,csak kaptál valamit és oldd meg,jah és jól oldd meg!

Már nagyon sok ember nem tud mit kezdeni a környezetében adódó ezzel-azzal,vannak a válások,a korai halálozások,a kamaszkori őrületek,-ami kihat a családi életre is...A munkahelyi gondok és az anyagi vegetáció ami sodor bele egyfajta malomkerékbe és őröl.....és csak a spirálban forogsz és nem látod mikor lesz egy egyensúly....

Most én is dolgozni kezdek,jönnek a mindennapi megoldandó dolgok,és a ráerőszakolt valóság.na ezzel még nem tudom hogy bírkózom meg jelen állapotomban,de remélem segít a rendszeres kontroll,a pszichológus.Megbeszélt időpont 00 percében ott vagyok,nagyon kell nekem és valamilyen szinten tart a rendszerben és még nem csúszdázom lefelé.nagyon nem szeretnék rosszabbul lenni!

Most így a mai napon akkor lélekdoktor kipipálva akkor indulhat a napifőzőshow,és már megy a munkahelyemre szükséges éves terv írása pedig szabadságon vagyok,de a pedagógus tudjuk nagyon jól semmit nem csinál az évben csak a homokozó szélén ül és játszik😊

Reggel M vércukrot mér csipog a vc mérő ..valami értéket kap....-még így 10 év távlatából is ilyenkor összeszorul a szívem,hogy Istenem,a Diabetes megy vele dolgozni,nyaralni,aludni.....💓-nekem nincs nyafogásom itt e Földön!!!!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése