2023. szeptember 6., szerda

A vonal végén....

Ez inkább májusban lesz érvényes,de vannak már percek amik kuszálnak rendesen.
Beszoktatás van,picik is.
Nagyjából konszolidálódott a helyzetem a munkatárs terén így most akkor induljon hát a munka és ne agonizáljunk a múlton mi miért volt....

Sikertörténet.
Van egy telefonszámom amit a nap érdekes órájában 11-12 óráig lehet csak hívni.Hívtam én  reggel is,hátha....de hívtam hát amikor csak tudtam több napja....11 és dél között.Senki nem vette fel azaz vagy foglalt vagy nem is kapcsolta a számot.Már fülemtől eltartva is hívtam annyira reménytelen volt,hogy egyáltalán léztezik az a szám amit hívnom kell???

És egyszer randomra hívtam-na jó az utolsó,mert elegem van-alapon és.....felvette, egy hang szólt bele...hirtelen nem tudtam tényleg vagy csak már azt hiszem beszélek valakivel.
És persze egészségügyi ellátás szám.Brutál nehéz egy érdeklődés is.
De szerencsére sikeresen egyeztettem és talán megérkezik a segítség az ügyben.
Terveztem személyesen elmenni a kórházhoz és addig el sem jöttem volna míg nem beszélek egy illetékessel aki segíteni tud.Hát most ezt a kört kihagyhatom🙏

Furcsa világunk van.

És most szusszanok.

Családlátogatásokon is voltam ma szerintem elég ma a munkából.

És mivel holnap reggel van némi időm munka előtt így hagyhatom a menükészítést délelőttre🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése