2023. szeptember 6., szerda

Sweetmami megsemmisült-és nem feltétlen a diabetes hozta ki most belőlem

 

Amikor" jött"a M diabetese 11 éve azt hittem megőrülök.....de most hogy a P is kamasz és nincs az a könyv,szakember,orvos.....aki segíteni tud most rossz anya lettem.
Nem bírom tovább.
Olyan mértékű megsemmisülés ez,amivel még ritkán találkoztam életemben.
Minden követ megmozgattam és minden segítő szolgálatnál ajtóstól rontottam be a házba alapon kértem segítséget-mert sajnos a mentális problémákat nagyon-nagyon alá kell támasztani hogy ellátáshoz juss....
Mindezt mindenáron elkövettem és aránylag megvan az út de itthon én....ebbe beleőrültem.
Amikor van gyermeked,de nincs...hát....az érzés brutális.

Most hogy délutános is lehetek mert lett váltótársam-igaz nem olyan egyszerű volt ez sem mert pár napja még nem volt alattam talaj e téren sem-de most itthon felborult az élet,miért vagyok itthon ilyenkor,miért nem dolgozom-ezt kapom.2 évig soha nem voltam itthon 6 30 után.
Bizony most jelenlétemmel bezavarok az itthoni megszokott kamasz-kisfelnőtt-életbe.
M még éjjel jött haza a munkából ő alszik vagy 10 óráig,az ember lábujjhegyen jár,hogy pihenni tudjon.
/Én 10 -kor indulok dolgozni tehát eddig kéne itthon tevékenykednem/

Á,ez az őrület 60 nm-e.
Iszonyú nehéz ez,de legyen főzés is mert friss ebéd legyen,de közben ne zörögjek a takarítás mikor legyen így???
Átgondoltam,nem jutok semmire.Még kapok pszichológusi megsegítést,de....

Inkább feladnám ezt.
Nagyon fáradt vagyok ebbe.
Nagyon nem ez az iránymutatás volt a gyerekkorukban.
Bármennyire kűzdök nem vagyok képes egy normális családi életmódot kitalálni idehazára.

Várom itt is az Univerzum segítségét,mert kell,hogy adjon iránymutatást,különben nem lesz Sweetmami blog,ezt így nem lehet kibírni.

Úgyhogy nem feltétlen a diabetes miatt kell megőrülni,van még lejjebb!!!


5 megjegyzés:

  1. Hogy érted hogy rossz anya vagy? Én ezt kizártnak tartom. Kifejtenéd bővebben? Mi lehet az amiben senki nem tud segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Azon lehet csak segíteni aki maga is akarja,hogy segítsenek rajta.Ha ez nem történik meg hiába bármiféle külső erő,segítség nem megy végbe változás.Mikor elveszted a kommunikáció lehetőségét a gyermekeddel számomra az azt jelenti rossz anya vagyok mert nem tudom megteremteni.A kommunikációban látok minden utat az érzések kifejeződnek és hangot adunk a gondolatoknak.Ha ez nincs meg egy zárt ajtón kopogtatsz és nem nyílik az ajtó..és nem nyílik az ajtó,te ott topogsz előtte és csak kopogtatsz és egyszer feladod,nem kopogsz tovább.Mikor valami mélyen gyökerezik odabennt és oldást nem akarsz rá...akkor az illető majd csak a maga kárán jön jár mi az út és az eléggé szokott fájni.Belül összetörtem,hogy a gyeremekemhez nem férek hozzá és a másik már felnőtté érik,a kapujában van,és persze engedem egyedül a tapasztalás útján,de mint még a jó anya figyelem és ha szükséges ott a kezem és segítek ahol tudok.A mentális zavarokból nehéz felépülni és kell némi belső késztetés is.A kamaszoknak ez nagyon nehéz.

    VálaszTörlés
  3. Ja, így már kapisgálom....

    VálaszTörlés
  4. Ez tenyleg nagyon nehez lehet lelkileg, de semmikepp sem vagy rossz anya azert mert momentan visszavonulot fujsz es adsz egy kis tavolsagot neki. A felnott kor hataran nagyon nehez kivulrol befolyasolni a dolgait, mert ilyenkor amugy is normalis hogy a fiatalok elutasitjak mind a kozbeavatkozast, mind a segitseget. P-nek eleg bonyolult gyerekkora volt, es ezert nem lehet hibaztatni senkit, igy alakult az elet. A legutobbi trauma meg viszonylag friss es talan o erzekenyebb es nehezebben is dolgozza fel. A kapcsolata veled felemas jelen pillanatban - bar az ajto csukva van es nem mindig kommunikal (de azert olvasom hogy idonkent megiscsak), neki az is rengeteg segitseg, hogy te ott vagy. Arrol nem is beszelve hogy mennyit dolgozol a haztartasban, megszervezed az etkezeseket. Tehat tovabbra is jelentos tamasza vagy a gyerekednek, es tudja o hogy szereted, csak a sajat erzelmi viharai, konfliktusai megakadalyozzak azt hogy mindig elerheto legyen. Talan szuksege van arra hogy bezarkozzon, felrevonuljon, megvannak a tulelesi strategiai es egyre inkabb onallo eletet is igyekszik elni.

    Nagyon remelem hogy nem komoly a baj mentalisan vagy hogy hajlando kulso segitseget kerni es elfogadni. P szeret teged nagyon de nem mindig kepes ezt kimutatni vagy kifejezni, es el tudom kepzelni, hogy a sajat viselkedese is problemat okoz neki de jelenleg csak erre kepes. Egyebkent eleg gyakori hogy a gyerekek pont a szereto es tamogato szulo fele fejeznek ki negativ erzelmeket, vagy elutasitast, pont azert, mert tudjak hogy elfogadjak oket, hogy nem kerulnek emiatt bajba, es felejuk fujjak ki a gozt. Gyakran az elet mas teruleten abszolut semmit nem lehet felfedezni a belso vivodasaikbol, mert ez csak otthon, a legbiztonsagosabb kornyezetben csapodik le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy ismeretlenül is hálásan köszönöm szavaidat!!!De mintha nagyon is jól ismernél bennünket...A héten lesz a pszihiatria... A pszichologusom tanácsai szerint élek...cselekszem...a gyógyulásért.Rám is rámfér!!!

      Törlés