2023. szeptember 15., péntek

Kéne a 25.óra a napban

Kávéra tényleg kell idő.Szántam rá 1 órát és lett belőle végül:4.5 óra.Ez hosszúkávé volt és nem a párommal hanem azzal akinek szüksége volt rá...és nézzünk a képre nem a kávé volt a fontos,hanem az idő a kommunikáció!
A héten munka után mindig volt teendő,nem volt holtidőm.
Az oviban annyi szakmai teendőm volt iszonyú sok adminisztrációval,gyerek is elköltözik,műtöttek is gyereket,2 beszoktatós-egyelőre-akik keresik a dimenziót az óvodában mert nekik még a bútorok nagysága is új a bölcsi után óriásvilágba cseppentek a nincs még 3 éves évükkel-hogy rájuk-IS- mennyire kell figyelni!!!!!!
Az óvónő tudjuk csak játszik és úgyis mennyivel nőtt a fizetése és ugye egész nyáron otthon volt-ne nyafogjon.
Nem nyafogás de még csak szeptember és a világomat nem tudom.
És már voltam egy gyermekjólétis esetmegbeszélésen szeptemberben!
Az iskolaérettségi felmérés kimutatta 1 fő mehet biztosan suliba-amiről tájékoztattak és 10 fő járt a vizsgálaton.És 3 gyermekről külön tegnap szakvélemény kéréshez írtam meg este fél 11-kor a kérvényt,ami nem egy leülsz és megírod dokumentum,hanem tényleg szakmai.És még mennyi emailen kapott dokumentum jött amit laptop mellett lehet csak írni száraz adminisztráció 21 gyerekre nézve-egyelőre-minden!
Ma is-szombat van-5 ó 10-kor keltem.Én hétvégén élem a magánéletem mert így alakult az életem,nem tudom másképp és nem is áldozom be hogy gépeljek,hogy na jó majd 2 hét múlva találkozunk akkor.....

Úgyhogy vasárnap éjjelre marad egy kis gépelés-ha...nem alszom bele,ha este az én szemem bírni fogja még,mert ugye hatalmas dioptriákkal élek születésem óta.

Határidők?
Hagyjuk!
Készen lesz az!-és felmutatom a bérjegyzékem,és talán szerintem mindenki maradjon csendben.Az éhbérért nekem ne mondja meg senki mikor van a határidő.
A határidőről jut eszembe:
Tegnap úton voltam-hol máshol?-mennem kellett,mert dolog volt és telefon csörög.Felveszem.
Szemklinika.
Műtétem szept.28.
Kéne mennem az alatatóorvoshoz kontrollra,egyeztetés miatt hívtak-már sokadszor.
Nagy levegó,sóhaj.
Már megbeszéltem magammal,lemondom mert most a kolléganőm lába is kétes,hogy gipsz vagy mi lesz,idő a felépülés,nincs.Beszoktatunk,kicsiket és egyáltalán szeptemberben vérszemet kapna mindenki nem igaz csak ilyenkor tud menni????

Hát kérem nyáron is lemondtam a műtétem mert kevés ember volt hát akkor húzzam az igát,most húzzam az igát....mert beszoktatás van.

Visszahivattam magam és konzultált a Nővér az Orvosommal mehet-e a 2024 nyara?
Merthogy zár az ovi és jobban elengednek.Egy időpont volt,mert nem magán,ez állami szektor mert nincs több 100.000 ft-om a műtétre ebből a fiziből ugyebár,így lett a június 20.Még ovi van mert az új álláspont szerint később zárunk de elfogadtam az időpontot,és nem mondom le többet.

Az ovis asztalom úgy néz ki mint egy hivatal annyi papír van rajta.....
Univerzumi képem:egy raktárban vagyok és tixóval a kezemben állok és dobozok előttem,szelektálok és 400000.a bérem kézbe.
Kérd és megadatik!

/Szeretem a munkám.Szeretem ezt a korosztályt,de ....iszonyú mennyiségű a munka és a gyerekek alap szint alatt....elkeserítő.Iszonyatos munkát belefektetve lehet csak nagyjából alap szintre hozni őket,és mellette nem veszik figyelembe ha egy gyerek kódos az hánynak számít főben!Eltekint a vezetőség ettől egy legyintéssel!
nem leszek fekélyes is,elég a szemműtét a nyáron,de legalább alszom egy mély órácskát,imádtam ezt 2 éve is,olyan kipihenten nem ébredtem még életemben mint altatás után!Eufórikus jó érzés volt annak ellenére hogy szétkaszabolt szemem volt és szúró fájdalmam és varrat a szememben.

Szóval ennyit a végeláthatatlan nyafiból.
Van sok jó dolog is:M éjjel hazajött a repülővel és persze jó volt,hogy hajnalban csörgött a kulcsával de utána is mire kipakolt,evett,talán hipót is ellátott,de onnantól kezdve nem tudtam visszaaludni és ez hajnali 2 óra...
Jó-jó ez az utazás meg szuper hogy csak minimálisat késik a WizzAir és hogy elindul egyáltalán,de...aki itthon kipurcanva alszik az sérül a hajnali csörömpölésekben...

P-ügye is eljutott egy részhez van időpont Klinikára,és büszke vagyok magamra hogy ilyen gyorsan sikerült.... vagy az ügy kívánta meg hogy ilyen gyors legyen-ezt még nem tudom.Én is kérek magam részére az ügyben segítséget és kőkeményen megvisel minden órája.De a cél:minden jó legyen és haladást érjünk el!Ezért bármit megteszek és a gyermek háziorvos is behívott egy beszélgetésre mondjam el a folyamatát hogy jutottam végül időponthoz mert ugye ő lepasszolt-mondjuk ki....és Szülői mivoltomra hagyatkozott,hát ő nem tud ebben segíteni.
És lám van út.... na erre kiváncsi is mert ha valaki még hasonlóképpen kéri majd a segítségét talán nem passzolja le a köveztező Pácienst.
ha így hát így...én megyek,addig megyek míg célba nem érek.

Sajnos gyógyszeren élek a héten jól felfáztam és nehezített volt minden életszakasz a napban mert ez iszonyú érzés amit ilyenkor érez az ember,mennikell......

Hétfőn műszakcsere mert kötelező vízóra csere lesz 40000-ért-de örültem!!!!

A gyerek osztálypénze 20000.-de örülök!!!

A mindenhová járasd a gyereked hogy pótold amit az iskola képeten megadni kezdődik a pénzosztás magánba:angol,német,matek.De örülök!

Kötelező gyógypedíkűr mert fájdalmaim vannak már az is pénz...de örülök!

És ugye van még kiadásra de itt most erről nem írok és a varázspálcámat keresem mert sokszorozni kéne a pedagógus fizetésem izibe.

És a héten történt jó dolog,töltöttem időt P-val,ő jött.és imádtam minden pillanatát.ilyenkor mindent félreteszek és az idő CSAK AZ ÖVÉ!!!!

És most reggeli és irány a BKK ,Újpest.
Kertrendezésre vagyok hivatalos.

Laptop marad.

Nem dolgozom.nem fogadok szülős chatet,nem írok pedagógiai véleményt,hanem hétvége van.
Munka-kerti-/pihenés van.

Az ebédről én gondoskodom ott is,viszem,hogy a munka is meglegyen főzni ne kelljen.
Itthon fagyasztóból kiolvasztós étel lesz bármennyire is nem fogadó étel a külföld után /M/de tegnap is fél 11 ig írtam a nyomtatványt a Szakszolgálathoz,nem volt rá időm,mert 20 órára értem haza az ügyeimből.

Kéne a 25.óra a napban.







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése