2023. október 1., vasárnap

Azt mondom:jól vagyok-így egyszerűbb.

Nem voltam jól-éreztem-mértem egy vérnyomást.
Szúr a mellkasom és gyenge vagyok.
Az orvos szerint minden normális.
Tegnapi.
Hát....

Egyelőre még megyek előre,de tény..valami szerintem mégsem stimmel./a pulzusom szinte mindig ennyi és ezzel járó nehezített pálya/

Kezdek egy terápiát a héten,novemberig tart.
Izgalmasnak tűnik,a 17.kerületbe kell átjárnom és elég sok időm elveszi az utazás/BKK/,késő estékbe nyúlik mire hazaérek.
Itthon kicsit/nagyon kevesebb időm lesz mindenre.Jeleztem a Fiatalságnak,nem is igazán láttam rajtuk az elfogadást,de dolgozom is és ez is idő lesz mire hazaérek esténként....valamikor meg pihenni is kell.
Ha közönyösek veled az is ugyanolyan rossz ám mint mikor megmondják a szemedbe milyen rossz vagy.
Itthon vívódás van.

Kűzdjük mindannyian a felnőtt vagyok de mégsem érzést ,a már majdnem felnőtt vagyok de van még 3 hónapom érzést és felnőtt vagyok de ez mit sem ér-érzést.
Semmi sem stimmel,van min agyalni,és iszonyú nehéz itthon lenni!!!


Hamarosan!
Készülődés...
Már nyár óta....
De erről majd később....
Azért lesznek jó dolgok is,amiket várunk és némileg kell is ilyen esemény,hogy kovácsolja össze a családot,mert amúgy a világunk nagyon nem abba az irányba tart,hogy összekovácsoljon.







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése