2023. október 6., péntek

"Csodadoktor"

Na igen jó lenne ha a szomszéd leküldene egy bármit ami pl finom,alkohol és hamar alszom tőle😁-nagyon elfáradtam a héten.

Szomszéd nem küld semmit,munka után még én mentem vásrolni,de benéztem mert péntek és hypermarket,ezren voltak.

Holnap -felkínálva a Hátországnak is-Dédimama látogatás az otthonban,de egyik sem élt vele,így csak L megy és én.De mi nagyon lelkesen.
Csomagoltam szendvicst az útra,víz és némi csoki lesz velünk,irány Tolna megye.
A Nővérkéknek is mindig viszünk valami sütit,nagyon hálásak érte mindig.

Még hazahoztam: egy pedagógiai véleményt kell írjak-miért is ne???/ez általában tárgyalást jelent ezt követően.../És van teendőm mivel óvó néni vagyok aki csak a homokozó szélén ül és onnan figyel-ugyebár-szóval hogy legyen vizuális munkájuk a gyerekeknek azt elő kell készíteni,na ehhez hoztam haza papírt,vágnivalót,és rajzlapokat előrajzolásként.És hétfőn újabb 3 éves csatlakozik a tankötelesekhez.Ekkora szakmaiatlanságot,már bocsánat,de mit keresnek a picik nálunk mikor iskolára készítjük fel a Nagyokat????

Hétfőn megyek Inzulint kiváltani,kíváncsi leszek tudnak-e adni az inzulinból.M Doktornője szerint nincs hiány,ha mégis akkor" a 9.gyógyszertárig is el kell menni".idéztem,ez az orvoslogika,mert ugye neki van saját inzulinja mit érdekli őt,hogy valaki 2 napig is jár-kel Inzulinért,ha...be tudja szerezni.
Csodás orvoslásunk Csodadoktora.Bocsánat,de tényleg így is gondolom.

 

2 megjegyzés:

  1. Finom alkohol????? Tiramisu krémlikőr feldobva 38%-os Svédcseppel, úgy alszol mint akit agyonvertek. Hátránya: viszonylag költséges....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet néha rámférne a több %-os alkohol,de igazán nem old meg semmit.A fáradtságtól egyből alszom este,altató általában nem kell.

      Törlés