2023. október 19., csütörtök

Hazafele-napzáró

Terápiáról tartok hazafele.Munka utan buszra szálltam másfél óra ...lement a terápia most másfél óra hazabuszozás.Az eső esik.Este 21 ó mindjárt.A busz meleg.Relatív kevés ember.Haladunk.A fejemben gondolatok.


Most így jó.

Ettem egy csokit az úton legyen bennem valami energia.

És megnéztem most jó buszra szálltam-e át..de igen🙃Es még lesz egy átszállás hazáig🙂

2 napra megfőztem tegnap.

Ahol jártam kikölcsönöztem egy vega könyvet🙏Legyen 500 új ötletem P nak is.

Fáradtnak érzem magam.M ma érkezett meg Belgrádból.Még nem értekeztünk.Vagy 6 napig dolgozni fog igy kb valamikor összefutunk majd🥴így megy ez már nálunk.

Holnap is eligérkeztem reggel egy találkozóra igy onnan megyek dolgozni.

Haza szinte aludni járunk.

Apropó alvás.Több napja hajnalban ébredés és plafon nézés van.Stressz a köbön és idilli világunk megteremti ezt.

Még mindig jó meleg van a buszon.Picit pihenek.Nézek ki a fejemből míg hazatérek.....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése