2024. február 9., péntek

Élethelyzet kávéval









Ez egy igaz mondás most nálam az élet összes területére igaz!

Pontosan.
Délutános műszakos voltam.
Készítettem egy kávét az alvásidőre.
És...minden gyerek alszik nálam.
Így azt mondhatom:a csend is biztosított volt.

3 napra bevásároltam,boltot látni se akarok!

Temetőzés lesz és Dédimama látogatás...
Tolna megye ismét....
Kávé termoszban lesz.
A maradék ételeket kínálom fel az itthonmaradóknak és némi kiegészítést még hozzáadok,de ennyit vagyok hajlandó tenni a konyhai dolgokban,mert ugye nekem Felnőtteim lettek😌Gyerekeim csak voltak.

Ma jött a határozat a csodálatos Gyermekjóléti szolgálattól,hogy az az ügy ami kiemelten kezelt volt és s.o.s fontos nekik az a mai nappal lezárásra került.
Ennyi hozzá nem értő embert ott!!!!
Elindít egy ügyet nem viszi végig,és lezárja.😓/Ügymenet nem történt/

Valami furcsát érzek,szédülök mindig....szerintem annyira kimerült vagyok csak tolom a szekeret...lehet kellett volna egy kis pihenőt tartanom a temetés után....-de fejemet vennék hisz nincs ember.Ha nem leszek jobban pedig fogok pihenni.!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése