2024. február 26., hétfő

Leamortizálódás

Több síkon is alkalmazom a 68 mp-et.
A bejárati ajtónk erősebb szélben kinyílik ha nincs ráfordítva valamelyik zár,és elkezdtem gondolkodni egy cserén.
Talán megvalósul.
Több terület érintett most az agyalásomban.
Meglátjuk.
Néha ijesztően megvalósulnak a gondolataim.
Megpróbálok csak pozitívan.

Kaptam Tresibát.🙏
Van egy Patika Pesten ahol általában mindig sikerrel járok!!!!

Picit-nagyon-szomorú vagyok mert itthon a 2 gyerekem mintha nem is lenne,vagy mintha én nem léteznék itthon,már a komoly beszélgetésnek sincs semmi értelme,egyszerűen végtelenül szomorú vagyok!!!!
Nem tudom érdemes-e energiát fordítanom a mindennapokra....most valahogy feladtam ezt az egészet már nincsen több opció amit be tudnék vetni.
Még Anyut sem tudom hívni,hogy elsírom bánatomat Neki😪

Mindenbajomvanetéren,és így a kedves Diabetes Úr és Laktóz kisasszony sem érdekel igazán!

A lakás is szétesőben hisz évek óta nem volt felújítás és minden amortizálódik.
Minden kiált az újért!

Csak mindennel nekem kell dolgozni?
Biztos,hogy képes leszek összehozni egy széteső családot és egy lelakott lakást rendbe tudok tenni???



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése