2024. február 2., péntek

Lelassult életem

2 hetes macis hét után zártunk a munkahelyen.Elfáradtam és tényleg én is így keresem magamat valahol a térben,mint a gyerekek a nyomokat😉

Nem megyünk most Dédihez,egész héten nem tudom összeszedni magam,nem tudom merre az előre,olyan nagyon lelassult állapotban vagyok.
.
Persze még mindig irtó alacsony a pulzusom/nem írtam mostanában erről/,de ugye a Sport szívem-mondá a kardiológus./végülis nem az ő szíve/.
És jövő hétre tervezem a Dédimama látogatást és temetőzést,addigra elkészül a készített koszorú is....

És még van olyan csekkem ami nem az én nevemre van írva és 2 év távlatából elhalálozás esetén rászántam magam,hogy átiratom.
Nagyon-nagyon nehéz dolgok ezek mire rászánom magam....2 év lett belőle.Ha gond van a fogyasztással és nem az én nevemre szól a szerződés nem állnak szóba velem.Na igen,ezt jó elkerülni.De vaskos borítékban jött össze a sok papír mire elindítom a kérvényezést.
Nem jó ha változik az élet,ha valakit elveszítesz minden megváltozik!!!!!






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése