2024. február 1., csütörtök

Ma nem tudtam buszra szállni,....álmodtam.

Reggel nagyon rossz volt a felébredés.Azt álmodtam,hogy jön Anyu a busszal ,én megyek ki elé.
És itt ébredtem fel.....

Rögtön tudatosodott...Anyu nem jön és én nem megyek Érte.

Pár éve mentem Érte és voltak nagyon felszabadult jó időtöktéseink,és:

Egy nagyon kedves fotó kettőnkről.

Egész nap nagyon rosszkedvű voltam/vagyok.
Nem jön a busszal.
A napomra rányomta bélyegét!

Ma nem tudtam felszállni egy buszra sem,pedig voltam délután fogkőlevételen,és mindenhová gyalog mentem...

Én most kezdek nem jól lenni,mély sóhajtások és gondolkodás mindig....

A fogaim rendben,azaz 2 implantátum felmerült....egyelőre napolom😓
M is volt fogkőlevételen és bizony a diabeteseseknek nagyon ajánlott,hogy szakember foglalkozzon rendszeresen a fogínnyel és fogakkal!!!!Fél év múlva megyünk ismét.
És a lábápolás pontosan ilyen fontos.M ma volt pedikűrösnél a diabetes miatt is.Én hétfőn megyek.
Figyeljünk magunkra!!!

.
P megkapta a szülinapi lapot...Tőlünk.Ahogy Anyum szokta minden egyes születésnapkor💝







 

2 megjegyzés:

  1. Gondolom szóltak a fog ügyben, hogy nagyon vészes napolni is :( a csont amibe a fog áll képes felszívódni... Minél tovább hagyod, annál rosszabb és megtörténik, hogy egy idő után már nem tudnak tenni implantátumot.

    VálaszTörlés
  2. 18 és 23 éve nincs egy-egy fogam,a terhességeimkor veszítettem el azokat.Így már gondolom annyira nem számít hány napja hagytam el a fogaim.Én bízom mindig a legjobbakban.És a pénztárcám is mérvadó,tudok-e implantátumra költeni.Mert értem én mindig a dologi lényeget,de....Köszönöm egyébként a hasznos jótaná
    csot!!!

    VálaszTörlés