2024. március 20., szerda

Ha már egy embernél betalál....

Tegnap ez várt egy blogbejegyzésem után.És ha már csak egy embert is megérint amit írok én boldog vagyok!
Merthogy mi kűzdelmem van az oviban,huhh....ott lapul a megírt Szakszolgálatos lap a fiókban aláírva de visszadobták...2x!!!!és most,hogy óriási a gond a gyerekkel újat kell írni és küldeni.De eltelt 1 év!!!Nagyobb lett a gond...küldeni kell....És az egy év alatt mi károsodást szerzett a gyermek!Ja és kb 1 év mire ez a gyermek ott valamiféle iránymutatást kap mert nincs kapacitás mert valami lemarad,mert még valamit csatolni kell és ez a gyermek iskola kapuja előtt kap kódot.Kap.Mert már most kódos de én a halvány reményét nem mondhatom mert nem vagyok szakember.
És ez a gyermek úgy "vészelte át"az óvodát hogy nem kapott fejlesztést és az óvónő nem kapott szakirányú segítséget a gyermek mellé mert mi a jelmondat?"Nem gyártunk kódos gyereket!"

3 szakszolgálatos lapot kell írnom.

És mellette 3-at javasolnék de mint leírtam esélyem sincs.Ha már 6 gyermek SNI kódú jár melléjük gyógypedagógus.de ugye az nincs tehát a gyermek nem lehet kódos...és ez egy ördögi kör.
Nagyon sokszor vagyok nagyon-nagyon fáradt.Ezért.
Kiégtél,jöhet a válasz.Menjek továbbképzésre ahol a beugró alap 5-20000 ft ez csak egy szamkami pár óra a továbbképzés 1000000 ft körüli összeg.És akkor rákényszeritenek tanuljak technikát az SNI-gyerekek fejlesztése érdekében.
Aki gyógypedagógus szeretne lenni az tanuljon.
Én nem szeretnék ilyen irányt.
Akkor én pályaelhagyó leszek?
Idegrendszer is egy van.
Én is egy vagyok,még pár évig.
Anyu halála megmutatta igazán mi az ami megéri és hogy van vége szépen az életnek.
Az életben a szép dolgokért szeretnék még élni ami nem az én feladatom és csak rám nyomják az nem éri meg!


Van Sweetmamiként is még pár dolog amit megteszek a jövő nemzedékéért.
Nem engedem a plusz cukrot a gyerekek életébe,oviban sem!Nincs plusz kakaó a tejbe,nincs lekvár még a vajas kenyérre,nincs semmi plusz ami még csak tetézi azt ami már eleve rossz.Van nasi,de minimális,nem rendszeresen és kevés!

Belecsempészek olyat a gyerekek életébe amit más nem,hogy legyen élmény is a napjukban.

és ha ír pár szülő este vagy posztol egy rövid videót mit tettem a napban aminek mi lett a következménye és a gyerek kiteljesedett akkor én elolvadok!

Fáradtam de így😁

Mert mikor panaszkodom a vezetőségnél hogy ez így meg úgy nem igy kéne,kéne segítség akkor az a válasz ha már egy gyereket megérintettem az a nap rendben van.

Hát....
Én ezzel vitatkoznék azért.

De sajnos a mai világban az a rendben lévő dolog tényleg ha már egy gyereknél betalál valami sikert értünk el.

A blogban írt kommentnek viszont nagyon-nagyon örülök és igen egy Embernél betalált.
Akkor már sikeres vagyok.Köszönöm!💝

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése