2024. március 28., csütörtök

Nehéz lesz ez a Húsvétpéntek

Ebbe a képbe ma nagyon benne lesz a napom.
Laci fotózta ezt a képet amikor még együtt oda tudtunk állni a fotómasina elé...
Ma már ketten biztosan nem tudnak ott lenni a képen és a ház is eladásra került,tehát csak engedéllyel lehetnénk ott mindannyian.
Anyu januártól nincs velünk.P igazi kamasz,Ő éli saját életét a generációk életében alig vesz részt,ilyen ez a társadalom nem tehet róla!
Én ott hátul csak akartam,hogy legyen ez a kép és most mekkora jelentősége van,hogy elkészült ez a 4 generációs fotó!
Mamika.Tegnap műtötték.Combnyaktöréssel.94 évesen.
Ma látogatni megyek hozzá a kórházba.
De reggel még van dolog.P és M Apukája sírjához megyek reggel,vettem egy síremléket a sírra,gyertyát gyújtok és megyek azaz L-val megyek tovább Anyu lakásába.Ahonnan a már összekészített holmikat hozzuk fel Pestre,hogy a tárgyak tovább éljenek valamilyen szinten.
Jajjj ez nagyon nehéz lesz!
És Nővéremmel is találkozhatok,mert valaki segít amíg a cuccok az autó mellé kerülnek vigyázzon rá...meg hát Húsvét van,egy ölelésre💝

Jajj ez nagyon más Húsvét most.
Itthon sincs,azaz ez nem igaz de nem igazán fogravaló étel van itthon,de tény nem főztem különösebben a 2 gyereknek itthon.
A szombati húsvéti ez-az elkészül ha szombaton reggel korán kelünk de a pénteki böjt menü nincs elkészítve.Ja,P nem eszik húst sok-sok éve őt nagyon ez nem érinti.
Minden hozzávaló van a mélyhűtőben,és a hűtőben,tehát elkészíteni sem egy utolsó dolog ha valaki éhes.
Mi Lacival méhviasz kendőbe csomagolt vega szendvicset viszünk az útra,kávét és pici nasit.A méhviasz kendőt tegnap kaptam a Barátnőmtől és annyira megérintett ez az ajándék,hogy most is hatása alatt vagyok.🙏

Ma lesz sok sóhaj,lesz sírás,gondolom nevetés is és sok emlék és a kórházban Mami valósága,ami már az sem lehet,mert exrtémen demens szegénykém💝Sok valósága már nincs....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése