2024. március 25., hétfő

SzabadságON 3.nap

 





Tegnap esett,majd láttuk bentről,hogy a másik oldalon süt a nap.Hát menjünk ki.És...
Szemünk elé tárult a szivárvány!
-Ilyenkor tudom Anyukám figyel és szokta is mondani míg élt,hogy érezzétek jól magatokat és pihenjünk amennyit csak tudunk-hát elsírtam magam olyan gyönyörű volt!
Nagyon szép napsütés lett,sokat voltunk a kintimedencében.

Nagy kedvenc!
És mivel sós a víz így úszkálni is tudtam aminek nagyon örültem.És tolongás sincs a szállodában,Fürdőben ez különösen jó nekünk.


Reggel 6 óra nem tudtam már aludni-megszokás-beültem egy kád vízbe olvasni,imádtam!

Reggeli,aztamindenit de finom minden!

Degasin a segítőnk,de mindenkinek megvan a maga technikája erre az esetre😉

Süt a nap irány a víz,egész nap.
Az ebédet kihagyjuk egy kávé az amit befogad a gyomor és majd a vacsora jön.

Lakarost már ismerjük de este nagyot sétálunk még,mert képtelenség tele hassal aludni.

Istenem nagyon pihenünk.

Lacival már 5 éve összeszoktunk,a harmónia nálunk tökéletes,tudjuk a másikról mit hogyan mikor és miért.
Pihenés van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése