2024. július 28., vasárnap

Műtét után 19 nappal.....

-
Még "szenvedés "van./ezt a meleg,a huzat,a ventilátor,egyéb anyagok,és a házimunka állandósága befolyásolja/
Kb 6 hét mire felszívódik a varrat.
Talán ma már nem csipásodik annyira és ki tudom rendesen nyitni.
Holnap dolgozom😊
Reggeltől munka ,lejár a munkaidőm és irány Hímesháza,az Ingatlanossal megyek autóval,jön értem,mert így semmiképpen nem értem volna oda 250 km-re,na meg haza-250 km- mert kedden 7 ó 00 dolgozom ismét.

Semmiféle emelgetés-t nem végezhetek.Érdekes lesz mert az oviban a csoportom megszűnik és mindenestől egy másik csoportba kell cuccolni.😕

Megfőztem holnapra-is-mert kb este 22 órát céloztam be érkezésre.

P-át megkértem vágja le a hajam,és nagyon rendes volt,levágta💝,így most nem mentem fodrászhoz.P nagyon sokat változott a nyáron és nagyon-nagyon boldog a szívem ettől.Aki kicsit is tudja miről beszélek az átérzi a boldogságom.

A P -projektben is jól haladunk és hamarosan írok róla!Azaz RÓLA.🐾

Na most egy 20 percre lehunyom a szemem,mert nagyon elfáradt az operált szem....👀

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése