2024. július 31., szerda

Narkolepszia





 

Nappali alvásrohamok jellemeznek és ez mostanában nagyon  erőteljes nálam.
Ma,valami eszméletlen állapot jött rám.hazaértem a munkából és egyszerűen nem tudtam,azaz képtelen voltam az ébrenlétre.
Eldőltem és aludtam.A telefont sem hallottam,pedig üziztek és az illető csodálkozott is mennyire eltűntem....
Aztán megint telefonáltak és arra reagáltam,de nem voltam éber,a hangom az az igazi mély REM fázisos még és a gyógypedikűrös is hívott nem megyek?Időpontom van,de elaludtam...-szerencsére 10 percre lakik így összekaptam magam és elmentem azért mert az is létszükséglet!!!

Most 19 öra van,iszonyú fáradt vagyok és még nem ébredtem fel egészen....

3-4 éve irt fel a háziorvosom alváslabort de több éves várólista volt igy elengedtem.

Ijesztő ami ma történt velem.
Figyelem magam,igyekszem majd vitaminozni magam.
A sok történés ami most van és volt az nem emberi és szerintem lemerült az akumlátorom rendesen.

Ma megyek kiváltani a lábamra a kenőcsöt amit használtam és kb fél éve irta fel az orvos nagy könyörgésre-és véletlenül eltalálta a jó összetevőket.....-beszűntették a gyártását,azaz nem tudom kiváltani a felhőbe felírt gyógyszert.Szomorú vagyok mert ami rendbeteszi a körmeimet kenőcs nem létezik már.....Ami jó az minden eltűnik,megszűnik....

És remélem csak hogy M rendezi a TB-jét mert ugye jelenleg munkakereső és hát nincs állammal biznisze most a támogatásra,ezért kell a magán TB....a fiatalok addig nem érzékelik ezt a problémát amig nem jön szembe velük a valóság-és akkor meg lehet kapálózni!Aki 1-es tipusú diabeteses meg különösen jó ha bebiztosítja magát🙏

Megyek ébredezem:főzök még és remélem napzárta lehet úgy 21 órakor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése