2024. július 24., szerda

Sweet-élet



 

.

Ma megbeszélt időpontra mentem P-val elég korán reggel.
Igazán az Ő projektje ez,én nagyon szívesen segédkezem benne,így kísérő voltam ma csak.Részletek majd később.

M fodrásznál járt végre,van akit küldeni kell erősen,hogy menjen😊-és ugye van hivatalos ügyintéznivalója.Már ahányan vagyunk annyi felé megyünk.
Ez a felnőttvilág velejárója.

Nővérem cukra is vacakol,néha küld egy-egy értéket ami nem a legjobb,de akár előidézhette valami cukros cucc is simán!Igazán Ő többet tud a cukrokról mint én😊-mert ő sokat olvas a témában,így biztosan talál megfelelő táplálkozást és rendeződik minden.

Én sokszor világomat nem tudom annyira nemistudommilyenérzésfogel:
.De most még megtehetem,hogy fél-egy  órát szusszanok és így megy tovább a nap./Ilyenkor szó szerint ágyba dőlök be mert képtelenné válik az éber létem/
November 07-ére van kivizsgálás időpontom....
Pedig mondják panasz esetén keresse fel kezelőorvosát.
Persze nem írom le a stresszes dolgokat-van bőven-és nem vagyok jól.A gyász folyamat nemistudomhányadikfázisában lehetek,sorozatos hullámvölgyek,és a sok egyedüllét kiborít!

Ma begyúrtam egy kalács tésztát,mert nagyon megkívántam vajjal és akkor adjak én is a csodás vércukornak,mert vacsira kiváló lesz,de legalább ízélményem lesz és az pedig csudajó💝




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése