2024. augusztus 22., csütörtök

Barátság-találkozó

.
Főiskola óta első napjától ismerjük egymást.
Minden évben találkozunk,van,hogy egy évben többször is,a barátságunk megmaradt.
Na ezekért a csodálatos dolgokért jó élni!
Sok házi finomságot hozott nekünk Marica,jajjjj nagyon örültem ennek,hisz én már házi dolgot nem kapok senkitől.

Ezek a találkozások a múltat felidézik előttem,már mennyi mindenen túlvagyunk mi ketten.....


Holnap is megbeszélt kávézásra megyek a mai barátság-találkozó után,és nem is bánom,hogy ma nem néztem meg az Ovi Kréta valami ajánlott linkjét a neten....-mivel szabin vagyok rendelkezzek már én az időmmel....

Este valami remegés jött rám,éreztem,hogy valami nem stimmel...Éhes vagyok?Vagy mégsem?Szerintem durván a vércukrom üzent,hogy alacsony.Hipózhattam.Mert ettem és rendeződött.
Na,-gondoltam...Csak ezt neeeeeeeeeeeeeeeee!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése