2024. augusztus 25., vasárnap

Kb....

Barátságkenyér sok finomsággal.

Igazán lehet rajtam kívül már senki nem vacakol 10 napig kevergesd a sütidet-el😊,de én még lefagyasztom az adagokat és párszor elkészítem.
Egy nagy baja van,hogy bögrényi cukrot ír bele és ugye ha már több napja kevertem 2x is kell bögrényi cukor bele.Én nem teszem bele a bögrényi adagot de így is édes!Eritritolt nagyon régen vettem már,szinte nem is sütök és így nem kellett a cukorhelyettesítő.

Holnap már ovi nap,
Kértem egy névsort mert még az sincs meg,és azt a választ kaptam,hogy kb 23 fő.
Te jó ég,24 óra nincs,hogy megtartsam a szülőit és én magam sem tudom mennyi lesz a csoportlétszám.
Nagyonnemjólvanezígy.
Akkor majd én is KB.módban üzemelek😉-hátha elég leszek.


-

Pihenés vége.Holnaptól robot.
Még nincs átpalolva a termünk ahová fogadjuk a kicsiket.Nagyjából kb 6.5 órában kell megvalósítani ezt mert az a munkaidőm.
Délután ott szülői a fogadótérben amit a 6.5 órában kialakítasz...

És mosolyogj és legyél példakép és hajts,hogy teljesítményed elérje azt a szintet amit jutalmazhatnak.
Erősen elgondolkozásra sarkall a sztori.


 

4 megjegyzés:

  1. Ezt évek óta olvashatjuk, hogy " eleged van" akkor miért nem váltasz??? Ne panaszkodj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom azért mert vannak gyökerek, és a váltás is önmagában egy nagy stresszforrást. A biztos rosszból fejest ugrani a bizonytalanba... Nem egyszerű. Persze a kibicnek semmi sem drága. Más dolgában könnyű okosnak lenni.

      Törlés
    2. Az i-re a pont előbb-utóbb megérkezik.A blog egy szelete az életemnek,nem mindent írok le.És van törekvés a változtatásra,a közeli ismerőseim tudják a legjobban naponta dolgozom ezen.Egyébként a blog olvasható,nem feltétlen kötelező olvasni.Ha sok a panaszom,nem kell olvasni engem,de tény mindig a megoldásra törekszem!

      Törlés
  2. A második hozzászólónak köszönöm a mellémállást és igen nem jó az én cipőmben lenni!

    VálaszTörlés