2024. augusztus 21., szerda

Színezd újra-fehérre




2 napja talpon vagyok,festem a lakást....
Mire ráeszméltem,hogy nagyon egyedül fog ez menni már késő volt és nyár vége.
M külföldön,P dolgozik,L dolgozik és nagyjából ennyien vagyunk a lakásra.
Maradtam én,a maradék 3 szabinapommal amiben már volt tervezett program.
A szem műtétem után most telik le a 6 hét....Eddig nem volt ajánlott az eröltetés a varratok miatt.
Azért meg kell vallani 3-4 éve festettem szürkére a lakást és nem fáradtam el így....

Igazán nagyjából rajtam kívül senkit nem érdekel ,mi van a lakással így nehéz nekem mert mivel nekem fontos hol élek és milyen körülményben így lépek,lépegetek apránként.Még pár dolog nem érkezett meg a gáztűzhely és egy metrocsempe/utánzat/,a lámpa is cserét kap...
Csodát nem tudok tenni mert az iszonyatos pénzt emésztene fel....Így az Ikea áldásos jó praktikáiból válogattam.


Mindeközben aranyos segítségem egész nap durmikált.😊

29-én altatásban fogkőlevétele lesz  Kesukának mert sajnos a gyulladt ínye miatt szükségszerű leszedni, ne legyen további gyulladása.
Voltunk vérvételen már,hát egy kis hős az biztos ez a cicus.
Pici túlsúlya van és nem ártana diétáztatni-mondja a Doktornő.
Hát,már a Cicus is beállt a sorba akinek egyéni étrend javasolt itthon😊

M és a diabetese ragyogóan van egy közeli országban.P arca viszont csupa kiütés.Na azt hiszem oda egy vérvétel nem ártana.
Mert mindig zajlik😉











 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése