2024. augusztus 7., szerda

Új családtag

Bemutatkozom:Kesuka
Itt fogok élni a Családdal.
Örökbefogadtak,Gazdám beteg volt,meghalt.
10 éves,fiú cica vagyok.


Nagyon szeretem már első nap a lakást és a gazdáim beépítik biztonságosra az erkélyt nekem,jövő hónapban az lesz az ajándékom,hogy kedvemre nézelődhetek.

Mindent feltérképeztem a lakásban.

Sztárfotó képeket készítenek majd rólam,és már ma elkezdték😊

Ez pedig a mai napon a kedvenc kis Ovisom a szeretett "pólómba "jött-mert ezt szeretem rajta-és nagyon aktuálissá vált így a Macskás napunkon.

Egyelőre jól vette az akadályokat..és jöjjön az éjszaka.....😊-de erről majd holnap.
Most beosztjuk ki mikor van itthon mert egyedül nem szeretnénk hagyni a beszokás idejére,úgyhogy szoktatjuk Kesukát az új helyéhez.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése