2017. október 14., szombat

M+Serena:)

Nem,nem posztolok a 2.5-ös éjjeli cukor utáni véleményezésről.Ott a faces Sweetmais csoportban megválaszoltam rá,akit érdekel keresse fel a Facebookos Sweetmami csoportot:)
M és Serena.Sikerült a fotó,és a médiás sulival az X-faktoros nap is szuper volt M elmondása szerint.Na persze magas cukival érkezett haza M,de Serenával találkozás után ez nem is lehetett másképp:)))

Pici éjjelezés...de tegyük fel nem macera egyáltalán:)Legyen így.Pici éjjelbe nyúló kapcsolatkeresés...ha már úgyis fent vagyok.Az ablakok mindenhol máshol sötétek és akkor vegyem úgy ez(a diabetes) tényleg normális dolog és nem élettel összeegyeztethetetlen állapot,drága diabetes:)De nem ételrendelés így sem...főzök.Nem Don Pepe.Főzök.Hiába kell idő egy komplett ebéd elkészítéséhez,hiába csúszott időben az ember.Nekiállok.Tadam 55 ch komplett 2 fogásos ebédke.

Sweetmami túlliheg,Sweetmami elrettentő blogbejegyzései nem irányadóak mások számára(csak visszacsatolok a Sweetmami csoportban kapott véleményre)Egyébként a blog ajánlását ajánlom mindenki figyelmébe,hogy a blog mi köré épít és mi a fő bemutatandó terület.
Nem szakmailag követendő amit csinálunk,hisz megtanultuk az ad hoc kezelést sajnos,mert így mindenkinek jobb:)-csak s.o.s helyzetekben fordulunk orvosi segítséghez.De annyi bizonyos,hogy aki véleményez és diabeteses,a %-os arányok statisztikájában nézve gyakoribb az utódnál is a diabetes fennállása.A karma nem kivételez.:)-és nem bántás,de igazolt tény.Én mint Édesanya döntöttem.16 évesen sem hagyom magára a gyerekemet a diabetessel.Semmivel nem másabb kamasz ő sem a többinél így sem!És tudom:olyan párt fog választani M,aki szintén ezt a figyelmet,szeretet követi majd amit én tettem,és tudom lesz aki őrzi majd az álmát...💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése