2017. október 12., csütörtök

Michelin-csillag

Ma fotózás volt az oviban,de én előre otthon megcsináltam már a fotómat:)
Igazán én 18 gyerek végigfotózása után már nem tudok így kinézni...úgyhogy most nem is álltam fotógép elé ott.Olyan a hajtás a munkahelyemen is,hogy az a csoda,hogy ilyen fotó tud készülni.ja miért lényeges ez a fotó még?
22 órakor vércukor mérés volt,éjjel tali,mert kompenzálás után volt 10.4:M mért még mielőtt lefeküdt,már ment lejjebb.Éjjel tali volt,egyszer keltem.Necces volt az 5-ös érték.Jó,akkor egykor tali,egykor már enni kellett,mert 4-es volt a cukor,tehát ment szépen lefelé.....Szőlőcukor után 3-kor volt a tali.3-kor már 6.8 volt az érték.És 5 20 kor keltem.....Reggel 6 30-kor 6-os cukor,tökéletes:)Igenám,de én alig aludtam.Zombi üzemmódban ma fotózás nap.És még telefonáltak előbb menjek be dolgozni,mert vár egy új szülő,kapunk egy új gyereket...egy 19-et:)Nem tudom ezek a pillanatnyi alvások milyen hosszútávon lesznek elegendőek nekem.

A jóga feltölt.És nem is olyan rossz kép ez,hogy a pózban biztos támaszom lehessen és ne monzduljon ki a láb a háromszög-pózban:)De egyelőre egyedül űzöm a jógát.De azért a fotón látottak a cél felé vezető út:).....

És hogy a címkén szereplő kis cím legyen a vezérfonal:a 2 kamaszom veszekedett.Az ételen amit főzök.Szépen megbeszélgetik,hogy melyik étel milyen,melyik nem éppen ízletes nekik.Minden nap mind2 gyerek saját dobozban kapja a számára elkészített ételt,amit én főzök..M felcímkézve a ch tartalommal.A lányos és fiús tányér minta jelzi melyik étel kié.De ha az egyik belecsippent a másikéba-ez ugye M általában-akkor kitör a világháború....Számomra elfogadhatatlan,hogy Michelin-csillagot kapott  séfnek kell lennem egy hétköznapi úgynevezett menza étel elkészítésekor.A suliban sem lennne más ételsor..sőt!Van amikor este 20 órakor jutok oda,hogy főzni kezdek másnapra.Étel szag terjeng minden este a lakásban,ebben aludni sem éppen előnyös, nem kellemes.
Ma arra jutottam,hogy az ételes dobozuk nem fog mást rejteni,mint bundás kenyeret.Michelin⭐1-es kategória szintűt garantálok nekik.2-es,3-as⭐nem tud lenni,mert sajt nem sok van itthon.)


Sweetmami így cselekszik most.
A karma-elvét követve....bejöhet a dolog:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése