2017. október 30., hétfő

Sweetmami jógát tanul

Nos.Lefotóztam a stúdióban.Szeretném ha az én 2 saját gyerekem elmenne egy jóga órára.Megmutatni a lehetőséget benne.Intenzív 4 nap volt.Nem tudom az idősíkokat.Nem tudok évszakot.Nem tudok semmit.Kimaradtam a viharból..és a metrópótlásból nem maradtam ki...Az ovis jóga képzés kivett belőlem 100%-ot,de töltött belém 1000%-ot❤



Látni a képeken:nem unatkoztunk.Fantasztikus a csapat.Egy lányzó a 4. nap reggelén jött,hogy mellém szeretne ülni..megsimogatott és azt mondta energiát adok neki...-"Mami"-mondta.Megkérdeztem hány éves.25 éves.Gondoskodó,féltő,óvó vagyok.A jellem az jellem mindenhol😊

A M cukrának alakulásáról nem sokat tudok 4 nap alatt.A szél,az őszi szünetre hangolódás magasabb cukikat hozott-ez tény.Kedden kontroll-csak hogy ne unatkozzon az ember és a 77 Elektronikába el kell vinni a pót vércukor mérőt mert hibát jelez...

Mit is mondhatnék:jó vércukrot kívánok mindenkinek!!!
Aki holnap repülővel utazik :
😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése