2017. október 6., péntek

Zökkenj ki a komfortzónádból!

Nem leszek hosszú.Nem érdemes.Ma meg kellett egy olyan ügyet oldanom amiben az elvek ütköztek.Én mint pedagógus és a Szülő között.Egy harmadik fél volt jelen.A döntéshozó,azaz a Felettesem.Nem saját akaratomból,de úgy teszem ahogy mondják és közben vérzik a szívem,mert meggyőződésem,hogy nem a legjobb megoldás született.Éheztetni egy szervezetet,azaz úgy fogalmazok,hogy csak nasikon felnőni nem lesz hosszútávú a megoldás.....de hagyjuk csak,így marad.Ez a kis szervezet egyszercsak jelez.Mert fog.Én szóltam!Olyanba nyúltam bele amibe lehet nem kellett volna.Annyi energiát emésztett fel nálam ez a pár hete aktuális dolog,hogy mentálisan,fizikálisan építenem kell magam.Itt a hatalomnak van elsődleges döntési joga.Én életközelibben fogtam fel a dolgot és máris alul maradtam.Pont.Jöjjön így a kedvenc kis képem
elterelőnek,mert nem tudok mindenkin segíteni.Most is ez történt.A kis szervezet segítségért kiállt már most,de nem kap segítséget.Egyszerűbb a könnyebb megoldás nyilván.És megjegyzem,tényleg arra búzdítanak fentről(akár országos közétkeztetés),hogy ne foglalkozzak vele..de tudom,hogy minden okkal történik és sajnos a KARMA mint olyan nem kímél senkit sem.Mert az életünk felett nincs hatalom,rang hanem az életünkért mind magunk vagyunk a felelősek,egyedül saját magunk.Lehet az óvónőt hibáztatni,hogy miatta van.(én tudom:nem én idézem elő a már meglévő tüneteket.Ez már egy folyamat.Elindult.A szervezet jelez,mert olyan okos,hogy előre szól,de mi vagy aki egyszerűbben akarja elintézni a dolgokat nem veszünk róla tudomást.Hárítunk.Okozót keresünk.)




Egy facebookos poszt Bocsi Viki(forrás)-től.Minden szavával egyetértek.És eddig az ember el sem jut egy érvelésnél,hogy nagyjából a saját álláspontunkat is kifejthessük.Az embereket csak úgy rázhatjuk fel,csak úgy sokkolhatjuk,ha kizökkentjük a komfort zónájukból!Pl 4 éve én kizökkentett lettem,mikor M diabeteses lett.Ott és akkor megértettem mindent.Nem véletlen lettem én Sweetmami és nem véletlenül találnak meg a mai napig ezek a dolgok,hogy megoldások szülessenek...
A telihold az,ami alatt felejthetek.Amikor alszom:)-és néha már jó a sok kesze-kusza dolgot a mély álomba elfelejteni.

Na igen és ezek a legnagyobb problémáink a világban.:))))))És sajnos mindenki így jár el,azaz rendel egy pizzát.Mert a zöldséges stand néha nem is játszik a dologban.

Ui:közgyógykártya hivatalos érvényesítése zajlik,méltányossági OEP.es stix igénylésének meghosszabbítása zajlik,lassan diab kontroll és jelentem a diabetes nem múlt el,az éjjeli vércukor stabilizálások megvannak,a grammra főzés is napi szinten megvan,csak visszacsatolok a blogbejegyzés elejére,aki tudja előzze meg ezt az állapotot és az egészségmegőrzésnél nincs fontosabb ezen a Földön!Minden-minden alapja egy egészséges test,a többi mind ennek hozománya.....Az élelmiszereket nézzük meg mit veszünk meg,mit tartalmaznak,mennyit eszünk belőle,miért esszük,hogy hasznosulnak és kell-e fölösleges energiabevitel,és a reklámok ontotta kínálat biztosan a mi érdekünket szolgálja vagy csak....biznisz-szagú országépítési bravúr....A profit is fontos.Persze.De!Inkább költsünk jó minőségű alapanyagra,mint gyógyszerre vagy egyéb kezelésre...És bizony a rákos sejtek imádják a cukrot.....Talán nem is tudta/tudtad eddig???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése