2016. január 21., csütörtök

Bókay-s kontroll



Igen.
Minden területre igaz.
És lehet ez reggel volt??:)

Kontroll:
Új kórházban(Bókay) régi Doktornővel.
Jó tapasztalat,szerencsére minden rendben ment.
A 7.6-os haemoglobin nem a legjobb.....ezen dolgozni kell!!
Új Inzulinra állítás március végén.Bizony.Egyébként a Doktornő letiltja M-t a sportról ha 19-es a cukor.Nos a magas cukor minden meccsen garantált.Nagyon határozottan fellépett és itt látott teendőt.Inzuváltást javasolt.
M egyből elfogadta.(a sport a tét)
Itt ebben a kórházban azonnal mondanak haemoglobint nem kell várni az eredményre és csak 1 évben 1x van vérvétel.
Nincs egy napos bentfekvés,a 24 órás vérnyomásmérés az otthonban történik és a vizeletgyűjtés is:)Ez szenzációs!
Volt pici örömködés!(ma Mekiben ebédeltünk diab kontroll után)-szégyelem is magam.Nagyon.
Ja,kitűnőek a mai cukrok mégis!!

P gyengélkedik,már hajnalban szólított:"Anya"....egyből tudtam én már nem is lehetek influenzás..pedig..nem vagyok éppen jól...
Rá egy picivel jött M...vérző orral,csináljam meg a reggelijét(számoljak)amíg elállítja a vérzést.

Nálunk mindig zajlik az élet.

Az utcán odajött hozzám egy hölgy és pénzt kért....és még mindig kért és már megmondta azt is 2 kiflit venne...ingerülten.Nem adtam.Nagyon csúnyán véleményezett és..elmondott minden utolsónak,hálátlannak.
Elgondolkoztam kiről mondott véleményt és mennyi mindent adtam már embereknek..és fogok is...Nagyon rosszul érintett.Ha minden embernek adok....minden helyzetben...akkor???A múltkor a Pennyben nyertem a kasszánál egy Balaton szeletet.Azt lestem egyből:kinek tudnám odaadni:)-aki jobban rászorul:)Nos ennyit arról,milyen hálátlan vagyok...

Jó vércukrot Mindenkinek!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése