2016. január 12., kedd

Franciakrémes

A mindigen a hangsúly...

Én megpróbálom.

A "megvagyok" és a "megoldom" szavak -kal elütök mindent.Senki nem kérdez a dolog mélyére..pedig akár......nehézségekkel is járhat nekem.Már fel sem tűnik senkinek,hogy valóban lehetnek dolgok amik váratlanok és....talán mégsem egyedül kéne "megoldanom".Már sima ügy másoktól:úgyis megoldja,hisz olyan erős..mindent elrendez....mindegy is....Megoldom.És minden rendeben lesz-nyugtatom magam.

Hogy miért fontos én stabil láncszem legyek???
mert pl az éjjelekért egy az egyben én felelek így a reggeli ébredésekért is:)
Ha én nem vagyok jól az rányomja a M-ra is a bélyeget.Ha nem figyelek úgy,valami nem lesz éppen tervezett,vagy nem szánok rá annyi időt..akkor borul a mutatvány.Most-a felvitelik küszöbén össze kell szedni magunkat.Sikerülnie kell mindennek!!!
Az írásbeli felvételit lakóhelyünkhöz közeli iskolában írja,ezt választotta,a déli szúráshoz képest simán hazaér ebédidőre.(fontos tervezés)

P-val vásárolni voltam.Felkínáltam neki válasszon amit szeretne.Nehezen de egy-cukros-joghurtot választott..persze darabmentes vaniliás kivitelben:)Picit nekem szól,hogy zsebpénzen veszi a számára kedvelt ízeket és bizony büfézni is elkezdett a suliban-már engedik nekik,negyediktől....Viszont van már ellenpélda.Saját fülemmel ,szememmel hallottam/láttam,hogy P Túró Rudija/cukros natúr/ becserélődött M-nál..szívesebben bevállalt egy cukros változatot M,mint az Update Rudit:)

Ma vettem egy cukrászdában sütit.M-nak 16.2 ch-jú franciakrémest,xilites édesítéssel.Magunknak Szamos marcipán figurás minyont:)))A Szamos üzletben érdekes módon volt 3 fajta édesítős süti,és tudtak felvilágosítást adni ch ügyben.Nem vállaltam be ott a sütit a magas ch miatt,mert vacsiidőben meredek ha 3/4 rész vacsi a sütiből tevődne ki....(holnap szülinapom lesz,lightos "megemlékezést"tartunk:)))))))
A franciakrémest azért vettem,mert Dédinél szerepelt a karácsonyi menüben és abból nem ehetett M.Így picit kárpótlást nyer a dolog:)
(A Velencei Karnevál utat ajándékba kapom-egyik nagy álmom válik valóra.)

M hihetetlen lelkes,ha éjjel a hipóból vakarom fel is....reggelre összekapja magát..és példaértékű ahogy levezényli a napjait a tűivel és a pici falatjaival akár.Vagy éppen a magas cukiknál a nemevésekkel...

M Edzéstársáról kiderült hőgyészi nagyszülőknél nyaralgat..így a nyáron már betervezve,hogy együtt utaznak majd vidékre,Hőgyészre...ha már úgyis macerás M diabetes miatti utazása,így lesz egy jó barát,aki már tudja és ismeri a diabeteses M-t....ha kell:cselekedni tud:)

Amilyen csapongó ez a bejegyzés olyan csapongó most Sweethomeban ,és velem is minden...

M most is edzésen.Én most is farmerban írom a bejegyzést-várom a szerencsés hazaérkezést.Keddi napokon 21 45:)Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése