2016. január 16., szombat

Honvéd-Malév SC

Honvéd Akadémián jelenés holnap.A déli ebéd útközben valahol a Lehel térnél a villamoson:)
Igazán kűzdelmes meccs elé nézünk.
Vércukortartó hamburger lesz az ebéd..ami nem állja a helyét,a zsömlés megoldás aligha tart vércukrot.Általában magas a cukor,stressz szint miatt.
Ma az írásbeli felvételi alatt jó cukorral indult,diab csokival indított 10 órakor,a szünetben is diab csokit evett.Az ebéd is normál időben történt.Délután a Star Wars mozi-menü már nem tudta stabilizálni a vércurot:)A vacsi 19 órakor volt.
Asztaltémánk:melyik feladat hány pontos lett és a fránya matek:)Kellenek a jó pontszámok!Jó suliba bekerülés jó pontszámokkal lehetséges.
Találkoztam egy ismerőssel,P-nak elvileg tuti iskolát tudna intézni a kerületben.Minden találkozás okkal történik-tegnap este a gyerekek angol-matek Tanárnőjével találkoztam:))))Tartalmas,nagyon építő beszélgetés volt..hasznos is,főleg mindkét gyerekemet érintő témában.
Holnap kivel találkozom majd???
Minden találkozásnak oka van:)

Egyszerűen nem is férne bele ebbe a zsúfolt programsorozatba egy Sportos Cukorbetegekért Egyesületi találkozó...Pedig kaptam meghívást rendezvényre....Még tanakodom magammal ebben a témában.A héten 3 havi kontrollunk is lesz a Bókay Kórházban elsőízben...Hamemoglobinra fel,még nem vártam ennyire....
Azt követő héten a régen kapott időpont az ortopédiára,M sportolási túlterheltsége miatt...

Minden rendben lesz...Tudom!
Picit én is vacakolok,picit megint sokmindent bevállaltam mind magánéletben és egyébként is.Karzsibbadás és furcsa lila elszineződés az ujjaknál-nem lehetek rosszul és nem lehet semmi baj.Pedig mostanában nem vagyok olyan jól....Fáradt vagyok...Éppen néztem egy filmet:Anyabuli címmel.Istenem,mintha magamat láttam volna:)))Maga a filmtörténeti cselekmény kibontakozása nem érdekfeszítő,de az Anyakarakter vicces és hát...magamraismertem.:)))))))))-egy az egyben rólam mintázták:)

Már ha kell kelnem éjjel,-vagy ha nem- ... háromkor óraműszerűen ébredek...
De tudom a Fiamért teszem és szívesen kelek fel vércukrot mérni,hogy minden rendben legyen!A sport velejárója...
Hajrá Malév SC!!!!!!-szeretem a fiúk kűzdelmét nézni!Ügyes csapat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése