2016. január 10., vasárnap

Meccs sérüléssel

Meccs.Jó cukrok.5.4-induláskor.bepakol csoki,üditő.(2 dl)

Meccsen szinte végig a 4 negyedben játszik.


Fut,végig.

És egy szemsérülés,azaz egy monokli a Honvédtól.Pici pihenő.És a meccs végén mér.20-as.Otthon 18 órás 23.2.

Tuti az éjjeli,hajnali hipó.Tehát anya megint nem alszik végig egy éjszakát.
(na erre kéne nekem az orvosi-egyéb-segítség.Ezt a fórumokon szóban én aligha tudnám kikérdezni az ottlévőktől...)Már felmerült ugye(háziorvos)hagyja abba a sportot.(na ugye ez nem lehet végső megoldás)

Ikea ebéd után ...M-é pont ilyen szószok nélkül.Víz .A kávé nélkül.Bár én is édesítővel iszom ott is...Már cenzúráznak a gyerekeim sokszor...nem mindig tudok róluk fotót csatolni.Így maradt a sajátom.Szóval a mandulatorta is belefért a menübe.De!megjegyzem jó volt a cukra.Szúrás után fél órával ehetett is.




Kungfu világutazónk köszöni jól van.:)










Én sem vagyok valami jól-talán túlhajszolt előző hét...de nincs kecmec..kelni kell éjjel és 3 órakor.A diabetes nem játék ha meccsnap volt!A szemmonokli már lilul,hát...sportsérülés...

Induljon a jó vércukorért izgulás estére-éjjelre.
Jövő héten szombaton írásbeli(felvételi)-t ír M.Hogy ott mi lesz a cukorral?Stresszhelyzettől az egekbe száll...

1 megjegyzés:

  1. Éjjel 2.4-okos evészet következett:)Hajnali 3-kor 5.2..lett.Pipa:)Na most írom:jó meccs volt.Mert nekem itt zárul le egy meccs.Ez az ötödik negyed M-nál a kosárlabdában.

    VálaszTörlés