2016. január 2., szombat

RTL-es casting-főzős

Nővéremnek drukkolásképp...Főzőshow castingra megy.Valami lazacos extra ételt fog vinni 80%-os készültséggel és ott kell befejezni 20%-át....Hát felnézek rá....Vidékről Budapestre eljön és bemutat egy bravúrt a polgári népnek,akik "csak"szórakozásból kiválasztanak valakiket,akik főzni ha nem is de jól eladják magukat(a nézett műsorért)cserébe.
Na ilyet én is tudnék produkálni:Tuti nézettség lenne néha a matematikai receptjegyzetemmel,grammra panírozott májacskáimmal és kb a tésztaszűrő táncommal,vagy éppen mikor jó zene szól és a pezsgőtablettás dobozka a mikrofon és kánon megy P-val:)Nálunk minden ebéd végén pontozás van,az ízhatás,a terítés,a kilátás(M szerint..mert ő ablakkal szemben ül)és néha még beleszámít a jó hangulatteremtés is...Nálunk minden nap Casting és így minden nap :Karácsony:)

Szorítás van azért.....RTL-hajrá.Amúgy én februárban kapok egy castingos ebédet a nővéremtől...Hm,azt hiszem magas pontszáma lesz:)Az első ételt azért nem vihette amit szeretett volna,mert túl snassz.
Snassz:)

Borban pácolt....lazac...párolt zöldségekkel.

Nos,azért tud a csajszi.Kérdeztem milyen prézli,hát szezámliszt,cseppnyi liszt sincs benne.

Ízvilágát nem tudom,de összességében jól néz ki,színharmónia jó,én szorítok!!!!

M cukra az egekben.(fránya mínuszok)
Ma középiskola választást rendeztünk a neten,2  óra és picivel több idő volt a rangsorolás.
Persze a cukiság is szóbakerült.
Én bíztatom M-t,hogy minden menni fog!
És segítem is!Továbbra is MINDENBEN!!!

Média szak és az angol szak az elsődleges a sulikban.
Van és lesz miért izgulni a napokban/hetekben.

Én is szeretnék 3 méterrel a felhők fölött lenni:)-....


P pedig örülök ha épségben megússza az akrobatikáját itthon,a hintán is már olyanokat tud..csak nézek.

Jó vércukrot Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése