2017. november 24., péntek

Jógafilm forgatás M-nal.

Nem sokat aludtam,éjjeli vércukor őrzés.....majd visszamérések.Ha aludhattam volna valamelyik lakó 4 órakor gondolta kiüvölti magát....5 20-kor kelek...De!Nonstop napom ellenére a jóga vizsgafilmem nagyon jól sikerült!!!

Ma süni simogató volt az ovi-m-ban.

Bábszínház a Süniről...


És a jógavizsgafilmem forgatása...

M vette fel a videót.45 perc a tankönyv szerinti ovis jóga ideje.Nekem 47 perc:)A relax a 30.percben kezdődik.Nekem 27perc 30-nál:)
M azt mondta a végén"Anya,ez jó.....mennyi minden volt benne.Az amit adtál nekik...ez jó volt:)"Én meg csak ennyit mondtam:"EZ A JÓGA"💓
Így nem kell újraforgatni a filmet:)

A film egyelőre nem publikus,a szülők még nem látták,majd a későbbiekben lehet publikussá teszem.Ha tehetem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése