2017. november 11., szombat

Zajlik hétvégén is..

Röviden,hosszan nem is tudnék:fél lábbal úton vagyok megint.:)
Ez a fotó motivál célom felé,de az idő nem kegyes hozzám hiányzik úgy napi 3-4 óra ami nekem arra kéne amiben fejlődnöm kell és mondjuk a tükörbe nézve is elégedett lehetnék....No de úgy raktak össze,hogy elbírjam és megoldjam.
Már látom amint a 22 jóga-tanulóból sorra elkészítették a vizsgafilmet amit le kell adnunk dec.9-én.Én ma megyek beszerezni a jógára a gyerekeknek a szőnyeget,M csak 4 óra után tudná levideózni az órámat,így még nem tudom hogyan lesz nekem 8-10 gyerekem délután 4 után.Képlékeny,de........(meglesz)-délután kérek M-tól gyorstalpalót a videokamera üzemeltetésére....Ennyit tehetek.:)-egyébként meglepő de szoktam napi szinten uzsonna után "tornázni"a gyerekekkel,amiről ők még nem tudják,hogy jóga.Az "om"-ozásnál óriási kacagás van még,de a video készítésére már jó lesz minden.Szeretik a tornát,sőt...és már mondják is:levehetem a cipőm????
De tanulás és jóga suli mellett zajlik az élet.P éppen Magyarkanizsán-Szerbia-táncversenyen,M Malév SC meccsen,a vízvezetékszerelő most ment el mert egész éjjel folyt a tartály(bizony,volt víz bőven.....)A diab is közben pulzál,M éppen próbálgatja beállítani feladatát:NE LEGYEN HIPÓZÁS.Most olyan 10 körüli értékek körül tart,ezen kell még dolgozni,hogy akkor még egy picit jobb legyen.A kezdődő náthája nem éppen kedvező most az Inzulin beállításhoz...

És ki nem hagytam a fotót..így álltak sorba az asztalon vásárlás után....mert nálunk cukormenetesen zajlik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése