2017. november 7., kedd

Utoljára hozzád ért labda...

Jóga vizsgafilmet fogok forgatni,mert ez lesz a vizsga decemberben,a lezárás.Elmondtam az oviban,hogy ha ügyes leszel,szerepelhetsz az én jóga-tornám videójában.Azóta a gyerekek hát tüneményesek,teszik a dolgukat,hogy ki mit tud már,hogy vegyem be a filmembe.:))))
Minden időmet,azaz a szabadidőm minden percét ez a jógaiskola tölti ki.Nagyon húzósak a napok.Persze emellett főzés,háztartás,üres a hűtő esete....,munkahelyi extra programok...,és újra náthás vagyok,2 hete ki sem lábaltam a betegségekből....Este félig ülő helyzetben jóga tankönyvvel aludtam el:)
Ma egy oviban voltam,egy ovis jógát néztem meg.Kedves Szülők!Azaz így inkább:KEDVES  SZÜLŐK!ÉN  NAGYON AJÁNLOM A JÓGÁT MINDEN KOROSZTÁLYNAK,BÖLCSITŐL EGÉSZEN A NYUGDÍJAS KORIG.AZ ÓVODÁS KOROSZTÁLYNAK MINDENKÉPPEN!!!ÉS SZERINTEM A DIABETESES GYEREKEKNEK KIMONDOTTAN JÓ,RELAXÁL,NYÚJT,MEGMOZGAT,ELLAZÍT ÉS RENDSZERES.ÉS AMI NEM MELLÉKES NEM INTENZÍV,NEM KELL ATTÓL TARTANI,HOGY HAMAR MEGEMELKEDIK A PULZUS.TELJESEN KIKAPCSOL,NAGYON NYUGTATÓ,FRISSÍTŐ HATÁSÚ.GYEREKEKNÉL JÁTÉKOS.ÉS ÉLVEZIK VÉGIG A 45 PERCES JÓL FELÉPÍTETT ÓRÁKAT!!!ÉN CSAK AJÁNLANI TUDOM!!!

Nekem óriási lehetőség,hogy az életembe lépett a jóga.Nem tartanék itt,ha nem mondanám,ki naponta minden 6.mondatomban,hogy jóga.Ez éltet.

És kedves Szülők!A gyerekeink tükröt mutatnak!Tennünk kell valamit,hogy ez a tükör számunkra is kedvező képet ad majd!

Nálunk az utoljára hozzád ért labda az,ami eléggé elfajul sokszor,mert ugye jól megmozgat....mert hogy lehet az,hogy utoljára hozzám érjen a labda????????Hát tovább dobom,és felkelek a fotelből,ki a konyhába-dobás...a megdobott leteszi a fakanalat és irány a fürdőkád,mert ott bújt el a kiszemelt-dobás-onnan labda veszi az irányt és keres valakit.....bizony
 eléggé megmozgat egy kis közösséget:)Szükséges eszköz:egy db szivacs labda,ráírva:utoljára hozzád ért....Kipróbálható!



P ezzel a koreográfiával hétvégén Szerbiába megy versenyre:)
M Budafokon meccsezik.
Én?
Félúton leszek valahol:)


Én meg....megyek :tanulok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése